Hata aik
Re: Hata aik
Har aldrig gillat Sandviken mer än efter i torsdags. Muahaha.
Vad roligt för dom att ha 3000 aik:are och resten Leksand i ett halvfullt globen.
Hata aik
Bajen lär väl komma och titta på sitt hockeylag också.Staten skrev:Vad roligt för dom att ha 3000 aik:are och resten Leksand i ett halvfullt globen.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
De lär ju behöva alla pengar de kan få. Frågan är hur råttorna tar detta.Jepe skrev:gnaget säljer sig och flyttar en av sina hemmamatcher mot leksand till globen..
DIF!
Hata aik
Inte så jättepopulärt vad jag hört, men sen slätar de över det med att "det är bra ekonomiskt"Daniel942 skrev:De lär ju behöva alla pengar de kan få. Frågan är hur råttorna tar detta.Jepe skrev:gnaget säljer sig och flyttar en av sina hemmamatcher mot leksand till globen..
Riktigt glad över att DIF inte flyttade någon match förra säsongen, vissa säljer sig andra inte.
2014-04-07, vad hände?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag hade velat att vi gjorde samma sak i deras situation. En fylld glob ger bra med pengar och man kan lätt höja priserna en hel del för leksingarna kommer betala iallafall.
Avskaffa tre mot tre.
Mjo, har egentligen inget emot det heller. Dock om något sådant skulle ske så måste man vara mer noga på var personer placeras och att Djurgårdare inte köper biljetter åt sina leksandskompisar. Sista hemmamatchen senast mot Leksand var det leksandssupportrar utplacerade överallt. Blev nästintill hotfullt när de hurrade för mål och annat. I Globen skulle man kunna släppa större antal biljetter så det täcker upp för leksandssupportrar.Mattias_87 skrev:Jag hade velat att vi gjorde samma sak i deras situation. En fylld glob ger bra med pengar och man kan lätt höja priserna en hel del för leksingarna kommer betala iallafall.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Hata aik
@UffeBodin: "Har aldrig sett så här lite folk på en elitseriematch", säger en betraktare från pressläktaren. Rädd att jag måste hålla med. #AIKLHC
DIF_soldier: finns en risk att detta slår tillbaka på dig om du skrattar.
DIF_soldier: finns en risk att detta slår tillbaka på dig om du skrattar.
Född till sportchef.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Lee Harvey Oswald
IFK-Glenn:s 1-0 är offside, ååh så dumt..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Några törstiga sorkar sitter på VIPen och ser Glenn vs aik på storbildsTV ryktas det.förevigtdjurgården skrev:Herregud, Hovet ekar tomt. Är det ens 2000 där?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem