Säsongen 2025/26: Återkomsten
Nu borde kontraktet vara säkrat nu kan man börja titta uppåt.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
antondahlback
Särskilt om Skellefteå gör sitt mot Örebro så ska det väääääldigt mycket till för att samtliga lag bakom ska gå om vid seriens slut.
Just nu ligger vi sjua, men efter Brynolf - Kaffe så kommer vi ligga åtta (eller nia om Kaffe vinner på övertid pga målskillnad.)
Just nu ligger vi sjua, men efter Brynolf - Kaffe så kommer vi ligga åtta (eller nia om Kaffe vinner på övertid pga målskillnad.)
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan ingen terminera den där skittråden Återkomsten till Allsvenskan 2026/2027
Nej där kan neurotikerna få härja.Donkels-3.0 skrev: ↑2026-02-07 17:53:41 Kan ingen terminera den där skittråden Återkomsten till Allsvenskan 2026/2027
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Och Örebro släpper in två mål på mindre än två minuter 
Hoppas dom får kvala.
Hoppas dom får kvala.
Avskaffa tre mot tre
Ja, det ser bra ut nu. Matematiskt finns en risk men den är lite, typ 5%, beaktat vilka matcher som återstår och hur bottenlagens schema ser ut. Matematiskt garanterat kontrakt är 75p. Det kan bottenlagen inte komma ikapp.
Allt framtaget under tidsperioden det tog mig att dricka en Gösser. Beräkning gjord mha en vän vars namn börjar på c och slutar på t.
Allt framtaget under tidsperioden det tog mig att dricka en Gösser. Beräkning gjord mha en vän vars namn börjar på c och slutar på t.
Kommer ihåg när vi spelade i kvalserien mot Örebro borta när det begav sig, spel mot ett mål men torsk, Örebro gick upp, hoppas dom får sota för det i årMattias_87 skrev: ↑2026-02-07 18:06:22 Och Örebro släpper in två mål på mindre än två minuter
Hoppas dom får kvala.
Jag har en betalmodell (AI) för matematik och kodning.difmicke skrev: ↑2026-02-07 18:26:40 Ja, det ser bra ut nu. Matematiskt finns en risk men den är lite, typ 5%, beaktat vilka matcher som återstår och hur bottenlagens schema ser ut. Matematiskt garanterat kontrakt är 75p. Det kan bottenlagen inte komma ikapp.
Den uppskattar våra chanser till topp 6 som ca 5 procent, chansen till play in som 85-90 procent, och risken för kval som i princip obefintlig. Detta utifrån från form, kvarvarande spelschema, mönster under tidigare SHL-säsonger o.s.v.
Ylönen blixtrar till och målar igen, och gnällspikarna har faktiskt skjutit dubbelt så mycket skott som Skellefteå. Tycker det hade varit mycket trevligare om sekten hade fått kvala, speciellt med tanke på att de har orimligt självgoda råttan Blomqvist som tränare.
Appropå junisarna. Jag vill minnas att Praetori redan under Liam, Noah, Jonathan eran flaggade för Frondell och (kanske)Viggo. Minns inte men står i någon tråd när vi låg i HA.
Fråga: Finns det fler ungdomsspelare inom organisationen som bär likadana kvaliteter? Har vi mer att se framemot?
Fråga: Finns det fler ungdomsspelare inom organisationen som bär likadana kvaliteter? Har vi mer att se framemot?
Bra saik
Ja. Men det handlar om barn så vi kanske bör låta dem vara just det.difmicke skrev: ↑2026-02-07 20:01:22 Appropå junisarna. Jag vill minnas att Praetori redan under Liam, Noah, Jonathan eran flaggade för Frondell och (kanske)Viggo. Minns inte men står i någon tråd när vi låg i HA.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ska dom vara barn nu, för att om 8 månader vara fullvuxna karlar i NHL? Nä ribban ska höjas eftersomPraetori skrev: ↑2026-02-07 20:13:53Ja. Men det handlar om barn så vi kanske bör låta dem vara just det.difmicke skrev: ↑2026-02-07 20:01:22 Appropå junisarna. Jag vill minnas att Praetori redan under Liam, Noah, Jonathan eran flaggade för Frondell och (kanske)Viggo. Minns inte men står i någon tråd när vi låg i HA.
De som är up-and-coming (eventuellt) är födda 2010-20213. De är inte 8 månader från NHL utan har typ 'nyss' klurat ut den där och då existensiella frågan hur man hanterar faktum att det växer hår i skrevet. Eventuellt skall tilläggas.#10 skrev: ↑2026-02-07 20:18:29Ska dom vara barn nu, för att om 8 månader vara fullvuxna karlar i NHL? Nä ribban ska höjas eftersomPraetori skrev: ↑2026-02-07 20:13:53Ja. Men det handlar om barn så vi kanske bör låta dem vara just det.difmicke skrev: ↑2026-02-07 20:01:22 Appropå junisarna. Jag vill minnas att Praetori redan under Liam, Noah, Jonathan eran flaggade för Frondell och (kanske)Viggo. Minns inte men står i någon tråd när vi låg i HA.
De lirar hockey för att det är kul, förhoppningsvis (inte för att nån hockeyfarsa vill leva ut sin misslyckade fantasi genom sin son) och behöver inte vår neurotiska inställning till sporten.