Mailade shl och hoppas på svar. Lär dock inte få någon förklaring. Alla som har twitter borde toktwittra shl. Där syns allt väldigt tydligt. Vi vet ju hur det gick med hela grejen med de vilda korten tex.Jepe skrev:Är inte klart att vi ska betala hela den summan själv än. Så bra om alla sätter press på alla sätt man kan, i kommentatorsfält, Twitter, Facebook och maila!Mattias_87 skrev:Största anledningen till våran usla ekonomi i år är att vi tappar sju miljoner i TV-avtalet. Detta är en överlevnadssäsong.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Jag mailade också SHL igår. Pajasledning!mb81 skrev:Mailade shl och hoppas på svar. Lär dock inte få någon förklaring. Alla som har twitter borde toktwittra shl. Där syns allt väldigt tydligt. Vi vet ju hur det gick med hela grejen med de vilda korten tex.Jepe skrev:Är inte klart att vi ska betala hela den summan själv än. Så bra om alla sätter press på alla sätt man kan, i kommentatorsfält, Twitter, Facebook och maila!Mattias_87 skrev:Största anledningen till våran usla ekonomi i år är att vi tappar sju miljoner i TV-avtalet. Detta är en överlevnadssäsong.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Då var Linus Person, Anton Hedman och Joachim Rohdin klara för FBK...
Så de som hoppades på Hedman kan släppa honom nu.
Stavhoppet skrev:Då var Linus Person, Anton Hedman och Joachim Rohdin klara för FBK...
Det var faan vad äffbekå var heta på gröten! En jäkla rokad, de blir svårbedömda nästa säsong!
- diftobbe89
Då kan jag stryka Hedman från listan också, det går bra nu.
Rohdin är en skön karaktär, FBK har bra smak får jag säga..
Spela fult
Fast Hedman och Rohdin är inget jag går igång så värst mycket iaf. Hellre Alvarez än de två iaf!diftobbe89 skrev:Då kan jag stryka Hedman från listan också, det går bra nu.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9465
Stephen Dixon var ju rätt bra i Brynäs nu inte lika lyckad i Khl. Skulle gärna se honom som en andracenter!
Stephen Dixon var ju rätt bra i Brynäs nu inte lika lyckad i Khl. Skulle gärna se honom som en andracenter!
Risk för att detta står i tidigare inlägg: Enligt Aftonbladet ratar vi Hanuula och Fernholm - bra i så fall!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Om vi har råd så absolut, verkar vara en bra tvåvägscenter och det behöver vi. Frågan är bara vad han har för lönekrav, 28 år och spelat i KHL känns som han kan kosta en hel del.bastis7 skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9465
- diftobbe89
Det är många här inne som inte förstår betydelsen av vissa forwards, Man stirrar sig blind på poäng hit och dit och glömmer andra viktiga faktorer i ett lagbygge.mb81 skrev:Fast Hedman och Rohdin är inget jag går igång så värst mycket iaf. Hellre Alvarez än de två iaf!diftobbe89 skrev:Då kan jag stryka Hedman från listan också, det går bra nu.
Hedman går till en guldkandidat för att han har en specifik roll där han förmodligen är en av SHL bästa på att utföra den, en grym värvning som inte kan jämföras med Alvarez. Punkt
Spela fult
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
+1diftobbe89 skrev:Det är många här inne som inte förstår betydelsen av vissa forwards, Man stirrar sig blind på poäng hit och dit och glömmer andra viktiga faktorer i ett lagbygge.mb81 skrev:Fast Hedman och Rohdin är inget jag går igång så värst mycket iaf. Hellre Alvarez än de två iaf!diftobbe89 skrev:Då kan jag stryka Hedman från listan också, det går bra nu.
Hedman går till en guldkandidat för att han har en specifik roll där han förmodligen är en av SHL bästa på att utföra den, en grym värvning som inte kan jämföras med Alvarez. Punkt
Rohdin är iaf ingen vidare hockeyspelare! Lhcfansen vad jag har hört är inte så glada på honom. Sprang ofta runt på krogen vad jag har hört.diftobbe89 skrev:Det är många här inne som inte förstår betydelsen av vissa forwards, Man stirrar sig blind på poäng hit och dit och glömmer andra viktiga faktorer i ett lagbygge.mb81 skrev:Fast Hedman och Rohdin är inget jag går igång så värst mycket iaf. Hellre Alvarez än de två iaf!diftobbe89 skrev:Då kan jag stryka Hedman från listan också, det går bra nu.
- diftobbe89
Ne Rohdin värvningen är jag inte avundsjuk på.bastis7 skrev:Rohdin är iaf ingen vidare hockeyspelare! Lhcfansen vad jag har hört är inte så glada på honom. Sprang ofta runt på krogen vad jag har hört.diftobbe89 skrev:Det är många här inne som inte förstår betydelsen av vissa forwards, Man stirrar sig blind på poäng hit och dit och glömmer andra viktiga faktorer i ett lagbygge.mb81 skrev:Fast Hedman och Rohdin är inget jag går igång så värst mycket iaf. Hellre Alvarez än de två iaf!diftobbe89 skrev:Då kan jag stryka Hedman från listan också, det går bra nu.
Spela fult
Eh, att missa en sån som Hedman är inte hela världen. Det finns gott om den spelartypen och så jäkla överdrivet bra är han inte. Viktigast är att fylla på med spelare som ska leda det här laget framåt poängmässigt. Sen kan man fylla på med resten.
- diftobbe89
*gäsp*Djurgårn skrev:Eh, att missa en sån som Hedman är inte hela världen. Det finns gott om den spelartypen och så jäkla överdrivet bra är han inte. Viktigast är att fylla på med spelare som ska leda det här laget framåt poängmässigt. Sen kan man fylla på med resten.
Hedman skulle ju till skillnad mot Hank och Ahlén kunna gå in i en andrakedja med en målskytt och en kreativ center och göra det bra, han är ju en brutal närkamsspelare, bra skridskoåkare och gör samtidigt poäng, en riktig drömvärvning i diftobbes värld.
Men jag ska sluta tjata om Hedman nu, han är ju klar för värsta rivalen nu så vi lär ha med honom att göra.
Spela fult