Artikeln är från i somras.Mattias_87 skrev:Jag fattar inte. Skämtar du? :s
Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag ser det. Frågan är om -daniel- vet om det?elklingo skrev:Artikeln är från i somras.Mattias_87 skrev:Jag fattar inte. Skämtar du? :s
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han driver ju med att folk var sena med nyheten om Uppdrag Gransknings Leksandsprogram.
Ironi är svårt på Internet ...
Ironi är svårt på Internet ...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
F'låt. 

Sv: Re: Allsvenskan 2012/13
Dagens första ångestförlösande skratt kom där. Tack Strecket!-daniel- skrev:F'låt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Läste att Karlskrona ska låna Växjös målvakt till sitt negativa kval. Hur får dom göra det?
Jag vill minnas att jag läste någonstans att Janos Hari inte kunde bli utlånad till oss något mer efter att fönstret stängts. Vad är skillnaden på Janos Hari och Växjös målvakt till Karlskrona?
Jag vill minnas att jag läste någonstans att Janos Hari inte kunde bli utlånad till oss något mer efter att fönstret stängts. Vad är skillnaden på Janos Hari och Växjös målvakt till Karlskrona?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Allsvenskan 2012/13
Har för mig att det är annorlunda med målvakter, namngivna-regeln eller nått sånt... Skiljer sig från utespelare.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
I Premier League tror jag i alla fall att man har en möjlighet till "Emergency Loan" på max en månad med en målvakt efter fönstret stängt.
Kan väl vara något liknande i hockeyn och här.
Kan väl vara något liknande i hockeyn och här.
Expert.
Allsvenskan 2012/13
"Strax innan tranferfönstret stängde den 31 januari registrerade Sundsvall målvakten Joni Puurula som namngiven för klubben. Den 30-årige finländaren som gjort en riktigt stark allsvensk säsong med Asplöven kan därmed representera allsvenskt satsande Sundsvall. När det nu står klart att Asplöven klarat nytt kontrakt i allsvenskan utan att behöva kvala och att säsongen är över på lördag kan Sundsvall således begagna sig av Puurulas tjänster."
Så ja det stämde med det jag skrev innan
Så ja det stämde med det jag skrev innan

2014-04-07, vad hände?
OK, så det gäller endast målvakter då. Råger!
Jag är inte arg, och inte besviken.
Kan tänka mig att han var namngiven hos KHK och då får man spela där hela säsongen även efter "trade deadline". Precis som vi skickade ner Sandberg till AS förra året när vi plockade in Tyler Planté, vilket fortfarande är den märkligaste värvning på många år.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jävligt surt att Örebro också vann. Tror våran sista match mot dom kommer att avgöra allt. Men hoppas att Oskarshamn taggar till igen som mot BIK.
Avskaffa tre mot tre.
Allsvenskan 2012/13
Dom var ju bitvis riktigt bra idag också!Mattias_87 skrev:Jävligt surt att Örebro också vann. Tror våran sista match mot dom kommer att avgöra allt. Men hoppas att Oskarshamn taggar till igen som mot BIK.
Fy fan vad jag blir less på DIF. Vi klarade inte av o komma till direkt kval! Bara det är ett jävla fiasko. Men nu klarade vi inte ens av playoff. Det skall varenda jävel från styrelse till spelare ta till sig. Ni har varit en stor besvikelse hela bunten. Jag hoppas att ni skäms varenda jävel. Ni spelare har turen att få bra betalt för nått ni tycker om. Men ni visar då fan ingen tacksamhet.
Sen byt ut ordförande o börja sätt stenhårda KRAV.
Nu blev det ännu en vår o sommar som man får må piss. Tack för det styrelse o spelare!
Sen byt ut ordförande o börja sätt stenhårda KRAV.
Nu blev det ännu en vår o sommar som man får må piss. Tack för det styrelse o spelare!