DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av SirDIFalot »

laxen skrev:
SirDIFalot skrev: Ok, det var vad jag hörde från folk på plats. Orkar inte gräva i och det verkligen var så då hela grejen känns överspelad nu. Förhoppningsvis.
Ok, inte för att ifrågasätta dina polare men jag vill bara få det klart om jag missförstår dig eller inte. Dina polare säger alltså att han gjorde ett såkallat "fuck you" till klacken? Höll samtliga fingrar nere förutom långfingret och riktade detta mot klacken? Är det så de säger?

Det är ju ganska stor skillnad på det och det jag hört att det var lite gestikulering med ett kroppspråk som säger "det är inte så jävla lätt att vinna den här matchen" med en stor portion besvikelse och kanske att han sökte lite förståelse för att man kunde torska just denna matchen.

Just med Marc också som är en av få upp som står nu så förtjänar han inte att folk snackar skit. Nu är inte denna tråd fylld med fotbollsläsare och kanske inte en stor grund för ryktesspridning men prinicipiellt är jag verkligen emot att folk skriver osanningar på forum. Speciellt när det gäller våra egna spelare.
PM!
Expert.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

laxen skrev:
Metal Machine skrev:Fast om man har rent mjöl i påsen behöver man ju inte ta åt sig...
Tyckte du Marc var kass den matchen? Är inte riktigt med.
Det är för mig ganska tydligt. Om någon anklagar dig för något behöver du inte ta åt dig om du vet att du är oskyldig.
laxen

Inlägg av laxen »

Metal Machine skrev:
laxen skrev:
Metal Machine skrev:Fast om man har rent mjöl i påsen behöver man ju inte ta åt sig...
Tyckte du Marc var kass den matchen? Är inte riktigt med.
Det är för mig ganska tydligt. Om någon anklagar dig för något behöver du inte ta åt dig om du vet att du är oskyldig.
Jo och om man då applicerar det på Marc i matchen då tolkar det som att du tyckte han var kass och att ha ska ta åt sig av ramsan "vi kräver mer än så.

Personligen tycker jag Marc är grym. Speciellt med tanke på att han är nyligen tillbakakommen från en skada och är en av få som jag inte tycker man kan lasta för de dåliga resultaten. Har full förståelse för att han blir besviken om folk påstår att man kräver mer av honom då han verkligen köttar på allt han har i matcherna.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

PRECIS tvärtom, min vän.
20002001

Inlägg av 20002001 »

http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... kt-bayern/

Vi hade också vunnit 4-0, faktiskt.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Användarvisningsbild
Nummer19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Nummer19 »

DIF kallar till presskonferens klockan 13:30.

Vad fan är det nu då? Avgår MP nu så är det ju en katastrof.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Rykterna säger att MP avgår efter hot, vi får se om några minuter...men stämmer det så börjar jag fan gråta.,..
Användarvisningsbild
Janos

Inlägg av Janos »

sthlm1891 skrev:Rykterna säger att MP avgår efter hot, vi får se om några minuter...men stämmer det så börjar jag fan gråta.,..
Både MP och Tommy har avgått.
Dif-managern Magnus Perhsson avgår med omedelbar verkan.
Pehrsson ska ha mottagit direkta hot, och väljer därför att lämna klubben.
Som en konsekvens av detta väljer också ordförande Tommy Jacobsson att lämna sin position.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 6676142.ab
Senast redigerad av Janos den 2013-04-26 12:43:24, redigerad totalt 2 gång.
Rix

Inlägg av Rix »

Va fan är felet med folk?
Nog fan får man vara arg och besviken över att DIF går dåligt, men hota tränare, ledare och spelare?

Varje gång man läser något sånt här skäms man, jävla idioter som håller på. Hade dem själva lett laget hade DIF spelat i Korpen i både fotboll och ishockey.

Tråkigt att MP får gå, hade kunnat förstå om han avgick självmant för att han kände att laget inte fungerar med honom som ledare, men efter hot. Vafan är det här.
Användarvisningsbild
David1891

Sv: DIF Fotboll

Inlägg av David1891 »

Det var den berömda droppen. Är helt tom på ord. Kan bli intressant på läktaren imorgon om ryktena stämmer. Fi**a.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

ja det här var ju roligt....dålig start på säsongen visst men att hota folk så här är bara så jävla fel...vem fan kommer vilja ta över laget nu då? och vem vill bli ordförande? vem vill spela för oss? vem fan skulle vilja representera klubben när det finns svin som hotar vid motgång, ingen annan av oss skulle acceptera det på våra egna arbetsplatser.

Nej fy fan är så jävla ledsen och besviken nu....vilken jävla bra pr detta blir....
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Haha allt inom DIF känns så positivt just nu. :|
DIF!
Boharta

Inlägg av Boharta »

Den svartaste dagen hittills under den tid jag hållit på DIF.
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Om det fanns något tvivel om nedflyttning i år så försvann det nog här.

Nu blir det publiktapp att vänta samt omotiverade spelare som bara vill iväg från den här föreningen.

Ge mig hockey.
Användarvisningsbild
Janos

Inlägg av Janos »

Vem tar över? Kan Martin Sundgren leda laget själv?
Finns det pengar till en ny tränare?

OT
Någon mer som inte kommer in på DIF.se?
Skriv svar