Förutsätter att han liftar dit
Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
Alltså…. Gammel-TV.. släng er i väggen… det här är ju dokusåpa/reality deluxe.. vad händer???
Vilket bolag är först att köra ”the Djurgårdians”?
Vilket bolag är först att köra ”the Djurgårdians”?
Senast redigerad av Döden den 2023-11-08 00:51:46, redigerad totalt 1 gånger.
Pennerborn vore väl ett intressant alternativ?
Härjar just nu nere i Österrike och tränar Graz 99ers som ligger klart sist i ligan. Har nog inte så många livlinor kvar.
Härjar just nu nere i Österrike och tränar Graz 99ers som ligger klart sist i ligan. Har nog inte så många livlinor kvar.
- Jim Morrison
Låt Honken köra fullt ut nu istället för att leta efter en ny headcoach.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sa Bull.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-08 06:24:08 Låt Honken köra fullt ut nu istället för att leta efter en ny headcoach.
Robin, jag tror ni hittat en tredje person att göra matchpoddar med

-
Håller med.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-08 06:24:08 Låt Honken köra fullt ut nu istället för att leta efter en ny headcoach.
Men att K-G säger att man jobbar med coachfrågan både kortsiktigt och långsiktigt skrämmer mig. Man ska inte blanda sig in i frågan för framtiden. Det måste nya sportchefen få göra själv.
- Jim Morrison
Haha, som du och din brorsa Tobbe (diftobbe89)! Eller ni är väl bröder?Manijock skrev: ↑2023-11-08 06:47:24Sa Bull.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-08 06:24:08 Låt Honken köra fullt ut nu istället för att leta efter en ny headcoach.
Robin, jag tror ni hittat en tredje person att göra matchpoddar medCtrl C + ctrl V från Difalots twitter bah
![]()

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säcken stannar i Visby enligt deras FB. Det visste vi väl men det bekräftades nyss.
-
Skönt att Säcken nobbade. Lät enormt kortsiktigt ta in honom. Men inget bra att det läckte ut att han som helt bortglömd tränare nobbade oss.
Har ingen aning om hur bra coach Honken är men har hellre kvar honom än ta in någon paniklösning som Säcken, Zabel eller Monten.
Har ingen aning om hur bra coach Honken är men har hellre kvar honom än ta in någon paniklösning som Säcken, Zabel eller Monten.
- Jim Morrison
Det enda jag inte vill är att KG tar in någon långsiktig lösning. Den nya sportchefen ska göra det.jensa öhling #11 skrev: ↑2023-11-08 08:52:26 Skönt att Säcken nobbade. Lät enormt kortsiktigt ta in honom. Men inget bra att det läckte ut att han som helt bortglömd tränare nobbade oss.
Strålande KG, hur lyckas du missa just den tränare som behövs som komplement till Honken?
Visst är de uppåt just nu efter vinsten igår men torsk mot Björklöven nästa match så kan det bli gamnackar igen och det är där Säcken behövs.
Så här ÄR det, Zabel eller Montén då har man tagit 5-tums spik i handen för att se till så att kistlocket aldrig öppnar sig.
Honken behöver säkerligen stöttning av någon rutinerad, både på kort och eventuell lång sikt men att han ska kunna vara huvudtränare finns det alla förutsättningar för.
Vill vi värva något så är det en jävla chef till försvaret. Den där som alla andra lutar sig emot. Hade det funnits pengar hade jag inte haft några problem med att den spelaren hade varit lagets bäst betalda, trots de löner vi betalar ut som det är.
Honken behöver säkerligen stöttning av någon rutinerad, både på kort och eventuell lång sikt men att han ska kunna vara huvudtränare finns det alla förutsättningar för.
Vill vi värva något så är det en jävla chef till försvaret. Den där som alla andra lutar sig emot. Hade det funnits pengar hade jag inte haft några problem med att den spelaren hade varit lagets bäst betalda, trots de löner vi betalar ut som det är.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nisse Ekman och/eller bröderna Kronwall!
In med dom ba!
In med dom ba!
Han gillade väl inte Tim Eriksson? Då är man snudd på dåre enligt migJim Morrison skrev: ↑2023-11-08 07:58:53Haha, som du och din brorsa Tobbe (diftobbe89)! Eller ni är väl bröder?Manijock skrev: ↑2023-11-08 06:47:24Sa Bull.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-08 06:24:08 Låt Honken köra fullt ut nu istället för att leta efter en ny headcoach.
Robin, jag tror ni hittat en tredje person att göra matchpoddar medCtrl C + ctrl V från Difalots twitter bah
![]()
![]()

- Jim Morrison
Något alla(!) verkar vara rörande överens om i alla fall är att det absolut inte får bli Montén på flera år (eller ens ett) nu.
Det måste sättas stopp för direkt och jag vet inte om man kan göra något gemensamt här eller inte.
Det måste sättas stopp för direkt och jag vet inte om man kan göra något gemensamt här eller inte.