Åh herregud vad trött jag är. Sitter på jobbet nu. Det finns enklare dagar att gå till jobbet än denna. Fan vad tuff hemresa det var igår, kändes som de lääääängsta 5-6 timmarna i mitt liv.
Vi var inte hemma i Stockholm förrens 02.45-03.00 och var tvungen att vakna 07.00 för att jobba. Usch.
Hur som helst så skapade vi som var där ett bra drag trots en fruktansvärt jobbig andra halvlek. Vad är det första man ser när man kliver ut från Borås arena? Att Kennedy har avgjort för aik. Fy fan. Det är bara en sådan säsong.
Mina kompisar och jag hade en kul ditresa i alla fall. Lämnade Stockholm runt 07.30 och kom till Göteborg runt 13.15 där vi tog en trevlig lunch på Avenyn där polisen kom och bad oss ta av våra Djurgårdshalsdukar och munkjackor för att han var orolig för bråk men måndag lunch i Göteborg. Runt 17.00 tog vi bilen till Borås och tog en öl där och det var kul och skönt att se andra Djurgårdare också.
Varför gör man det här? För att man är fullständigt galen och att man älskar Djurgårdens IF.
Personligen lite besviken på Marcs utspel, att behandla folk som använder hela sin pissiga lön för att följa DIF och åker land och rike runt och 50 mil enkel resa för att se ett skitlag förlora så som han gör är inte bra. Kan förstå att han var besviken, men fan inte lika besviken som jag var, och som jag antar att alla som var där var.
---
Vi måste glömma det här. På Lördag 16.00 väntar årets första riktiga måstematch. Vi
MÅSTE[/b
bara vinna och jag vill se alla hardcores på plats och gärna några andra också så att det blir en ok publiksiffra också. Kom igen nu! Slut upp!
----
http://dif.se/2013/04/22/ga-pa-semifina ... -23-april/
Kompensation för semifinal i cupen 1 maj. Personligen kommer jag inte att visa upp min säsongsbiljett så att jag kommer gå in gratis utan kommer att köpa en ny biljett. DIF behöver all ekonomisk hjälp de kan få. Ta er dit! Vi ska skapa ett riktigt jävla bakfylledrag. Cupen är vårt enda hopp i år.
----
http://www.jarnkaminerna.se/2013/04/10/ ... 50-kronor/
Skriv upp er till Åtvid borta! 150 kronor. Det är ingenting . Vi ska bli jävligt många! Solig vårdag i Åtvid, som är löjligt nära Stockholm. Ta er dit!
---
Dags att jobba lite!
SM GULD! Puss