Kul att läsa Nivas artikel om dagens brödrostultras på kamratvallen.
Blir ju spännande att se hur det blir på Tele2..
Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör. DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Ja dom själva är tydligen också rejält missnöjda och tycker 43.000 på Friends låter som 13.000 på Råsunda. Lite skadegläde, får som sagt se hur Tele2 blir också.
Tack och lov säljer inte JK det. Tycker överlag att det är lite onödigt mycket fokus på att hata aik. Självklart gör man det men varför ska man hålla på och visa det istället för kärleken till DIF? Självklart en del men det blir pinsamt om hatet tar över för mycket. Extra synd är det när dom både är bättre i hockey och fotboll. Jag brukar ligga lite lågt då istället i alla fall.
Difiale skrev:Tack och lov säljer inte JK det. Tycker överlag att det är lite onödigt mycket fokus på att hata aik. Självklart gör man det men varför ska man hålla på och visa det istället för kärleken till DIF? Självklart en del men det blir pinsamt om hatet tar över för mycket. Extra synd är det när dom både är bättre i hockey och fotboll. Jag brukar ligga lite lågt då istället i alla fall.
Mmm. Luktar bitter avundsjuka lite väl mycket ibland.