click click click click click click clickSkidlöparn skrev:Åh vad jag hatar pressen som återigen ska sätta smolk i bägaren för en i övrigt fantastisk kväll. Varför köra headlines om sånt i januari innan silly ens har börjat? Klart att han väntar på bra bud utomlands, annars skulle han inte sitta på optionsår? Herregud alltså...
Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägg
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Aftonhoran - amöbornas hemvist. IQ nivån hos deras så kallade journalistkår ryms gott och väl i en strutshjärna
Ceterum censeo Solna esse delendam
Undrar hur dyrt det blir att förlänga med Davidssons och Fjällby, de lär inte sakna anbud från andra klubbar om de stannar i SHL..
Jag vågar sätta en stor slant på att Davidssons eller Fjällby aldrig kommer spela för en annan SHL klubb. De känns alldeles för äkta för att byta bort Djurgården.Puckey skrev:Undrar hur dyrt det blir att förlänga med Davidssons och Fjällby, de lär inte sakna anbud från andra klubbar om de stannar i SHL..
-
Nu har jag fått höra att det troligtvis inte blir någon Brodecki i Djurgården nästa säsong..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Synd. Nåt om Noman kanske?Benjamin L. Willard skrev:Nu har jag fått höra att det troligtvis inte blir någon Brodecki i Djurgården nästa säsong..
Vore konstigt om de bytte SHL-klubb innan de flyttar till Nordamerika. Orolig att de flyttar redan nästa säsong.ciirree skrev:Jag vågar sätta en stor slant på att Davidssons eller Fjällby aldrig kommer spela för en annan SHL klubb. De känns alldeles för äkta för att byta bort Djurgården.Puckey skrev:Undrar hur dyrt det blir att förlänga med Davidssons och Fjällby, de lär inte sakna anbud från andra klubbar om de stannar i SHL..
Jag tror inte heller att de hamnar någon annanstans, men det kommer inte längre vara en obetydlig lönepost. Jonte ser ut att kunna nå 30p den här säsongen, Marcus & Fjällby har halva Sveriges ögon på sig sedan JVM. Andra klubbar kommer utan tvivel komma med rätt fina anbud, så vi får nog räkna med att de begär kontrakt åtminstone nära marknadsvärdet.mb81 skrev:Vore konstigt om de bytte SHL-klubb innan de flyttar till Nordamerika. Orolig att de flyttar redan nästa säsong.ciirree skrev:Jag vågar sätta en stor slant på att Davidssons eller Fjällby aldrig kommer spela för en annan SHL klubb. De känns alldeles för äkta för att byta bort Djurgården.Puckey skrev:Undrar hur dyrt det blir att förlänga med Davidssons och Fjällby, de lär inte sakna anbud från andra klubbar om de stannar i SHL..
-
- Säsongskort: Ja
Vi måste för fan betala lön att se dom i tex Växköp eller hos vidrigheternas vidrighetsförening Färjestad framkallar allt negativt som man kan komma påPuckey skrev:Jag tror inte heller att de hamnar någon annanstans, men det kommer inte längre vara en obetydlig lönepost. Jonte ser ut att kunna nå 30p den här säsongen, Marcus & Fjällby har halva Sveriges ögon på sig sedan JVM. Andra klubbar kommer utan tvivel komma med rätt fina anbud, så vi får nog räkna med att de begär kontrakt åtminstone nära marknadsvärdet.mb81 skrev:Vore konstigt om de bytte SHL-klubb innan de flyttar till Nordamerika. Orolig att de flyttar redan nästa säsong.ciirree skrev:Jag vågar sätta en stor slant på att Davidssons eller Fjällby aldrig kommer spela för en annan SHL klubb. De känns alldeles för äkta för att byta bort Djurgården.Puckey skrev:Undrar hur dyrt det blir att förlänga med Davidssons och Fjällby, de lär inte sakna anbud från andra klubbar om de stannar i SHL..
Ceterum censeo Solna esse delendam
- diftobbe89
Nog för att JVM-killarna gör en grym säsong men Jonte Davidsson kommer säkert komma upp i närmare 30 pinnar denna säsong, sjukt bra och han är född -97, också en spelare som säkert kan slå sig in i Columbus, vi kanske tappar hela jävla laget 

Spela fult
-
Det är ju nånting som man vet redan innan säsongen, Hv tappade 11 spelare efter sitt guld och Frölunda tappade väl typ 15-16 man när de vann.diftobbe89 skrev:Nog för att JVM-killarna gör en grym säsong men Jonte Davidsson kommer säkert komma upp i närmare 30 pinnar denna säsong, sjukt bra och han är född -97, också en spelare som säkert kan slå sig in i Columbus, vi kanske tappar hela jävla laget
- diftobbe89
Vad är det man vet? Tror du på guld?AlltidoavsettDIF skrev:Det är ju nånting som man vet redan innan säsongen, Hv tappade 11 spelare efter sitt guld och Frölunda tappade väl typ 15-16 man när de vann.diftobbe89 skrev:Nog för att JVM-killarna gör en grym säsong men Jonte Davidsson kommer säkert komma upp i närmare 30 pinnar denna säsong, sjukt bra och han är född -97, också en spelare som säkert kan slå sig in i Columbus, vi kanske tappar hela jävla laget
Spela fult
Titta på första perioden mot Brynäs igen i så fall.diftobbe89 skrev: Tror du på guld?
Avgå Jocke.
Är 31 Jan sista dagen att värva en spelare?
Jag har för mig 15 februari men hittar inget nu om det. Spelare som skadas under OS får man ersätta också har jag för mig jag hört nånstans.Bengan08 skrev:Är 31 Jan sista dagen att värva en spelare?