Jim Morrison skrev: ↑2026-02-02 09:34:51
Nu ligger Örebro och HV på samma poäng. Jag vet inte, det känns ändå osannolikt någonstans att BÅDA dom skulle ta in alla poäng på oss och gå om.
Tar inget för givet och konstigare saker har hänt men satan vad viktiga dessa två bortasegrar var.
Underbart med 2 segrar, var befriande. Spekuleras ju i div. poddar, ifall vi hade torskat båda.
Hade varit för jävla fint ifall vi vann åtminstone på Lördag. Då kanske man kan släppa det snacket framöver?
Förutsatt att vi slipper kvalspelet, så hoppas jag Leksand klarar sig kvar. Dom har jätteproblem med ekonomin, så kommer hålla plats 14 även nästa säsong.
Jag hoppas Leksand drar åt helvete. Så satans trött på den föreningen och deras vedervärdigt osköna supportrar. Går fortfarande på myten om att de bara älskar och aldrig hatar..... Hjärndöd supporterskara är ordet. Rena idiotsafarit på Globen match efter match där de står för motståndet.
Nu ligger Örebro och HV på samma poäng. Jag vet inte, det känns ändå osannolikt någonstans att BÅDA dom skulle ta in alla poäng på oss och gå om.
Tar inget för givet och konstigare saker har hänt men satan vad viktiga dessa två bortasegrar var.
Underbart med 2 segrar, var befriande. Spekuleras ju i div. poddar, ifall vi hade torskat båda.
Hade varit för jävla fint ifall vi vann åtminstone på Lördag. Då kanske man kan släppa det snacket framöver?
Förutsatt att vi slipper kvalspelet, så hoppas jag Leksand klarar sig kvar. Dom har jätteproblem med ekonomin, så kommer hålla plats 14 även nästa säsong.
Jag hoppas Leksand drar åt helvete. Så satans trött på den föreningen och deras vedervärdigt osköna supportrar. Går fortfarande på myten om att de bara älskar och aldrig hatar..... Hjärndöd supporterskara är ordet.
Försvinn
Lör ju inte bli av med dem den här säsongen heller.
Lyxfällan är som en jävla kackerlacka som vägrar att dö.
De går ju dessutom in med mental fördel till BO7 då de vid det här laget redan borde ha börjat ställa in sig på kval då det i praktiken är i princip kört att ta sig till säker mark. Det är ju ingenting under säsongen som pekat på att de inte ligger där de förtjänar liksom.
Jag hoppas Leksand drar åt helvete. Så satans trött på den föreningen och deras vedervärdigt osköna supportrar. Går fortfarande på myten om att de bara älskar och aldrig hatar..... Hjärndöd supporterskara är ordet.
Försvinn
Lör ju inte bli av med dem den här säsongen heller.
Lyxfällan är som en jävla kackerlacka som vägrar att dö.
De går ju dessutom in med mental fördel till BO7 då de vid det här laget redan borde ha börjat ställa in sig på kval då det i praktiken är i princip kört att ta sig till säker mark. Det är ju ingenting under säsongen som pekat på att de inte ligger där de förtjänar liksom.
Nepp. Övertygad om att laget de kommer få möta är laget som åker ur. Därför det är så viktigt att det inte blir vi.
Jag hoppas Leksand drar åt helvete. Så satans trött på den föreningen och deras vedervärdigt osköna supportrar. Går fortfarande på myten om att de bara älskar och aldrig hatar..... Hjärndöd supporterskara är ordet. Rena idiotsafarit på Globen match efter match där de står för motståndet.
Försvinn
Alla lag som kommer till Hovet/Globen med trumma får gärna åka ur.
Försvinn
Ja fyfan, man kräks på hockeybajen. Precis som deras i fotbolssektion i sthlm så är de ett lag utan riktig lokal anknytning som suger upp en massa rotlöst slödder från norr till söder. Hoppas de ryker nu när ekonomin redan är totalsabbad så man slipper se dom igen på överskådlig tid.
Lyxfällan är förbrukade, misskötta sen hedenhös och de kommer inte ändra sig i framtiden heller. Äckliga supportrar som VÄGRAR att skylla på sin styrelse - för då blir ekonomin inblandad som de alltid fräser bort som nonsens och förtal från andra lags supportrar och media - utan hellre på Sportchefen för dåliga spelare.
Ut med packet!
Slaka tillför absolut ingenting, ett ickelag förevigt förpassat till ingenmansland.
Ut med dem!
Upp med Björklöven och SSK istället.
aik har inget här att göra utan kan med förtröstan vara kvar i HA så de åtminstone har något som kan hålla serien lite halvflytande.
Modo
Linköping
Aik
Leksand
Mora
Västerås
Karlskoga
Det skulle ju ändå vara en tillräckligt attraktiv grund för HA att luta sig mot.
Donkels-3.0 skrev: ↑2026-02-02 14:16:03
Färjestad ut det är min stora våta dröm
AMEN !
Den typen av lag är ju, tråkigt nog, ett lag som måste va i Shl. Mer lag som Örebro, Växjö och Linköping som inte har någon identitet alls och en supporterskara som enbart är inom kommungränsen. Ser ju hellre Modo och Leksand i Shl alla dagar i veckan, hade ju inte varit fel med gnaget och derbyn heller.