Det är bara synd att det mediagullas med det dömda rattfyllot.-daniel- skrev: ↑2025-11-21 07:43:27 Nu hann jag av familjeskäl bara se delar av matchen men det jag såg var följande:
En riktigt bra kamp där framförallt LHC visade desperation, vi lyckades dock hålla i och spela sådär stabilt som vi måste om vi ska ta de livsviktiga poängen som krävs mot de lag som ligger under oss.
Kovacs är bara pinsam, en typisk råtta, så honom behöver vi inte ens uppmärksamma eller ge tid i rampljuset.
Hyfsad kväll för våra bärande spelare poängmässigt. När hade vi senast en spelare som snittar över en pinne per match efter 20 spelade omgångar ...?
Snively är möjligtvis det bästa transatlant-förvärvet den här föreningen någonsin gjort i mitt tycke. Alltså visst, Rene Bourque gillade jag skarpt, Zigomanis var jävligt häftig att se på svensk is, Klubertanz var grym första säsongen han var här men undrar om inte Snively är ett snäpp bättre. Det driv han har kombinerat med det spelsinnet är otroligt. Om Wikegård lyckas landa en förlängning så ska han ha bragdguldet!
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Linköping 20/11
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Linköping 20/11
-Det är ingen slump!