Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
avskedsfest
Inlägg: 294
Blev medlem: 2015-01-15

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av avskedsfest »

Lite trist att vi inte får se riktig hockey
DIFLuWi
Inlägg: 5076
Blev medlem: 2018-09-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av DIFLuWi »

Levinson arg för att de inte föll för hans filmning.

Och publiken arg för att domaren har årets tydligaste tripping.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Användarvisningsbild
Eriksson
Inlägg: 1228
Blev medlem: 2012-02-18

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Eriksson »

Tradigt att skylla på domaren, vi gör ju inte mål på våra chanser. Hur.mpnga PP är det nu utan mål
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Knickedick
Inlägg: 3979
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Knickedick »

Plocka ned Brodda från bänken så det blir lite heta och energi i detta.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7961
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av DIF_Soldier »

Dagen hockeyn dog på riktigt. Domarna ska stängas av utan lön
Säg den glädje som varar
Dusinator
Inlägg: 5207
Blev medlem: 2009-10-26
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Dusinator »

Tror frugan ska ner till Ullared på lördag, ska se om hon kan hitta en domarlicens på nån hylla…
#10
Inlägg: 19809
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av #10 »

Ny utvisning
Användarvisningsbild
klintan85
Inlägg: 5575
Blev medlem: 2012-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av klintan85 »

Disciplinnämnden skrev: 2025-03-20 20:13:03
Vikas skrev: 2025-03-20 20:09:31 Tror domarna har fått order uppifrån.
Eller matchfixning och något brottssyndikat som gett order. Hur som helst bör det utredas och de skyldiga skall hängas.
Ryssmafian, Triander, Yakuza och Moramafian. :D
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
sirwilliam
Inlägg: 2272
Blev medlem: 2012-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av sirwilliam »

Tekningar har blivit ett jävla lotteri nu också! Nu vinner inte de bästa turkarna längre. De plockas bort.
Janzoo
Inlägg: 2941
Blev medlem: 2010-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Janzoo »

MEN GE ER NU
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden
Inlägg: 1080
Blev medlem: 2021-12-28
Medlem: Ja, ständig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Disciplinnämnden »

Eriksson skrev: 2025-03-20 20:14:20 Tradigt att skylla på domaren, vi gör ju inte mål på våra chanser. Hur.mpnga PP är det nu utan mål
Ser du inte matchen. Är ju parodi på nivån.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
StatKing
Inlägg: 385
Blev medlem: 2022-11-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av StatKing »

Filmning igen
Döden
Inlägg: 2910
Blev medlem: 2022-02-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Döden »

Asså….
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 9669
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Johanneshov

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Mattias_87 »

Amen utvisningarna........
Avskaffa tre mot tre
Janzoo
Inlägg: 2941
Blev medlem: 2010-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Kvartsfinal 3 24/25 Mora - Djurgårdens IF 20/3

Inlägg av Janzoo »

Till och med kommentatorn finner inga jävla fucking ord!
Skriv svar