Haha typ, det här scenariot börjar bli lite jobbigt mentalt. Får hoppas på ett trendbrott på fredag, annars får jag tacka för mig denna säsong.jaccan skrev:Bara att sälja direkt efter dettaSalas skrev:Jag kommer inte se matchen live, så det borde innebära en stabil Djurgårdsseger. Mitt "live"-slutspelsfacit kunde ha varit bättre.
Mot SAIK
Match 1: Live = torsk
Match 2: Tv = seger
Match 3: Tv= seger
Match 4: Tv = seger
Match 5: Live = torsk
Match 6: Tv = seger
Mot FBK
Fortsätter min tv-streak ikväll får jag nog sälja min biljett till match 4 på fredag.
Semifinal 3 : Färjestad - Djurgårdens IF 10/4-2019
Re: Semifinal 3 : Färjestad - Djurgårdens IF 10/4-2019
- Lee Harvey Oswald
Mycket att gotta sig åt
DIF:s mentala lyft (sedan Josef försvann), jag är mållös, vilken DIF-själ man visar upp
Dicks jubel mot FBK-klacken efter matchen
FBK får för 4:e gången (tycker dom) domslut emot sig i Slutspelet
Nu har dom fokus på helt fel saker, en önskedröm slår in
DIF:s mentala lyft (sedan Josef försvann), jag är mållös, vilken DIF-själ man visar upp
Dicks jubel mot FBK-klacken efter matchen

FBK får för 4:e gången (tycker dom) domslut emot sig i Slutspelet
Nu har dom fokus på helt fel saker, en önskedröm slår in

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nä, jag kommer fan inte på något att skriva, är helt vimmelkantig. Hyll. Ses på Fredag. Får räcka så.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mitt tips flög all världens väg ikväll. Ungefär samma väg som all min tro till att jag vet vad ishockey handlar om, samt min tro till att jag på ett eller annat sätt kan analysera ishockey i förtid.
Det har varit en svajig säsong och jag har varit SINNESSJUKT besviken i tid och otid, men det laget visar upp idag förtjänar alla sorters hyll jag kan ta fram ur min repertoar.
Idag är vi bättre än kaffe. Vi är bättre än kaffe på deras hemmais, släpper till 2-3 chanser som skulle kunna ringa, och jobbar oss rakt in i matchen efter att ha "tappat" den. Alla teorier om att vi inte kan vända en ishockeymatch - vilket redan har gjorts ett par gånger i år, så det är inga konstigheter. Riv dem. Bränn upp dem jävlarna.
Förstaperioden är bra, tredjeperioden är bra. Andraperioden är okej. Tror det här är de hitintills bästa 60 vi har sett DIF Hockey prestera i år. Jag är mäkta imponerad.
Rid vidare på den här jävla vågen nu, slakta hemma på Fredag. Gör ALLT.
Och Dick Axelsson. Din jävla hjälte.
Det har varit en svajig säsong och jag har varit SINNESSJUKT besviken i tid och otid, men det laget visar upp idag förtjänar alla sorters hyll jag kan ta fram ur min repertoar.
Idag är vi bättre än kaffe. Vi är bättre än kaffe på deras hemmais, släpper till 2-3 chanser som skulle kunna ringa, och jobbar oss rakt in i matchen efter att ha "tappat" den. Alla teorier om att vi inte kan vända en ishockeymatch - vilket redan har gjorts ett par gånger i år, så det är inga konstigheter. Riv dem. Bränn upp dem jävlarna.
Förstaperioden är bra, tredjeperioden är bra. Andraperioden är okej. Tror det här är de hitintills bästa 60 vi har sett DIF Hockey prestera i år. Jag är mäkta imponerad.
Rid vidare på den här jävla vågen nu, slakta hemma på Fredag. Gör ALLT.
Och Dick Axelsson. Din jävla hjälte.
25/4-2025
Inte ett öga torrt... Vilka Järnkaminer!
Många matcher kvar att spela om och man skall inte sätta sig på några höga hästar men, jag är inte överraskad. Det gäller att laget fortsatt lyckas hålla ordning på skiten så har vi alla möjligheter.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Penneborns lipande i direktsändning över DIFs segermål är otroligt pinsamt. Snacka om att vi fått färjestad i rejäl orkangungning. Bra att de verkar ha fokus på all världens orättvisor det talar för DIF framöver
Nej fan, du får inte låta kaffe ta tillbaka hemmafördelen. Du får snällt stanna hemma på Fredag.Salas skrev:Haha typ, det här scenariot börjar bli lite jobbigt mentalt. Får hoppas på ett trendbrott på fredag, annars får jag tacka för mig denna säsong.jaccan skrev:Bara att sälja direkt efter dettaSalas skrev:Jag kommer inte se matchen live, så det borde innebära en stabil Djurgårdsseger. Mitt "live"-slutspelsfacit kunde ha varit bättre.
Mot SAIK
Match 3: Tv= seger
Match 4: Tv = seger
Match 5: Live = torsk
Match 6: Tv = seger
Mot FBK
Fortsätter min tv-streak ikväll får jag nog sälja min biljett till match 4 på fredag.
-
Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men Dick, fan va jag älskar dig.
Lindqvist fick Game Misconduct i sista minuten. Vad hände där?
1a per är förjävla bra. Punkt slut!
Gissningsvis någon kommentar till domarna som godkände vårat otvivelaktigt regelrätta mål.ciirree skrev:Lindqvist fick Game Misconduct i sista minuten. Vad hände där?
-
Han är gnagare.ciirree skrev:Lindqvist fick Game Misconduct i sista minuten. Vad hände där?
Den som inte hoppar får Game Misconduct?AlltidoavsettDIF skrev:Han är gnagare.ciirree skrev:Lindqvist fick Game Misconduct i sista minuten. Vad hände där?
-
Rimligt ändåkh31d4r skrev:Den som inte hoppar får Game Misconduct?AlltidoavsettDIF skrev:Han är gnagare.ciirree skrev:Lindqvist fick Game Misconduct i sista minuten. Vad hände där?