SHL : Omgång 32 : Linköping - Djurgårdens IF 28/12-2017
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL : Omgång 32 : Linköping - Djurgårdens IF 28/12-2017
Äh bra på slutet. Första perioden förstörde allt tyvärr.
Jag tror på vinst mot Malmö.
Jäkligt synd att SAIK och Frölunda vände.
Jag tror på vinst mot Malmö.
Jäkligt synd att SAIK och Frölunda vände.
Avskaffa tre mot tre.
Surt när det är så nära i slutet. Försvarets slarv, tränarna och ffa domarna får ta på sig ansvaret idag. 5 mål på bortplan ska bara vara vinst.
Blev spännande ändå. Det finns en jävla karaktär i laget. Synd att man inte plockade fram den förrän i sista bara.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ofattbart.
Det var nära. Det var faktiskt riktigt nära. Utan domarnas horribla tredje period så hade vi haft oavgjort.
Det var nära. Det var faktiskt riktigt nära. Utan domarnas horribla tredje period så hade vi haft oavgjort.
Vem fan var det som passade istället för att skjuta??? Fan.
Ahlén.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF 2017/2018 är inget att leka med, moralen är riktigt hög!
När inget funkar kliver Alhén fram. 
Skämt åsido. Vi torskar men ger inte upp. Det är ytterst nära att vi kommer ifatt.
Flera av grabbarna har en lite tung kväll. Flera spelare borta. Hunisarna som fyller igen hålen gör det faktiskt bra med tanke på den miljö de vanligtvis spelar hockey i. J20.
Hade Jocke haft mer av sin vanliga feeling hade vi kanske vunnit denna... jag hävdar fortfarande att de skulle vilat Jocke efter 3-0 och jobbat på med Adam resten av matchen men vad vet jag. Soff-coach är inte ett yrke.

Skämt åsido. Vi torskar men ger inte upp. Det är ytterst nära att vi kommer ifatt.
Flera av grabbarna har en lite tung kväll. Flera spelare borta. Hunisarna som fyller igen hålen gör det faktiskt bra med tanke på den miljö de vanligtvis spelar hockey i. J20.
Hade Jocke haft mer av sin vanliga feeling hade vi kanske vunnit denna... jag hävdar fortfarande att de skulle vilat Jocke efter 3-0 och jobbat på med Adam resten av matchen men vad vet jag. Soff-coach är inte ett yrke.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Cred till lagmoralen på slutet, men gör man 5 mål på bortaplan ska man vinna. Domarkåren snodde poängen idag. Skämmes ta mig faan för den här domarnivån!!!
Stolt, men aldrig nöjd
- minalman
Krigare!
Hoppas de tar med sig detta nu. Att vi kan bara vi krigar i fulla 60 minuter.
Hoppas de tar med sig detta nu. Att vi kan bara vi krigar i fulla 60 minuter.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vejde träffade stolpen. Så nära var det. Om Burken varit på tårna hade det kunnat varit betydligt bättre utgångsläge i sista.
LHC gör sin kanske bästa match för säsongen. Slutspelsmässiga i första. Det är små marginaler i hockey och vi utnyttjar inte våra PP och har ett bortdömt/avblåst, annars hade det varit match betydligt tidigare.
Men denna matchen förlorade vi i första. Glad att jag hade fel om att grabbarna skulle börja hänga med huvudet.
LHC gör sin kanske bästa match för säsongen. Slutspelsmässiga i första. Det är små marginaler i hockey och vi utnyttjar inte våra PP och har ett bortdömt/avblåst, annars hade det varit match betydligt tidigare.
Men denna matchen förlorade vi i första. Glad att jag hade fel om att grabbarna skulle börja hänga med huvudet.
Senast redigerad av Praetori den 2017-12-28 21:08:58, redigerad totalt 2 gång.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Domaren anus som vanligt Falk darrig som vanligt överlag är vi ett bättre lag än pungen så dom här slår vi lätt ned lite ordinarie manskap tillbaka
Ceterum censeo Solna esse delendam
Vilka krigare. Var missnöjd med starten men vilken återhämtning. Det är karaktär! Synd på alla utvisningar i tredje som förstörde.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka