Eeeeh?!.. jo, det blir alldeles underbart, kör av Ryno på mitten tack!Morwin skrev:Fan vad äckligt mot fbk :/ kommer inte bli kul :/
Skickat från min F8331 via Tapatalk
SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2017
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sjukt förresten att säsongen inte är slut och att vi tom har en bra trend. Det såg man inte komma för 10 omgångar sedan.
Varför följer du DIF och elitserien? Mycket roligare att möta FBK än typ Örebro. Vi har ju en riktig chans nu med den formen laget är i för tillfället. Hoppas på ett fullsmetat hovet.Morwin skrev:Fan vad äckligt mot fbk :/ kommer inte bli kul :/
Född till sportchef.
Är ju evigheter sedan dess#10 skrev:Vill minnas??? Har du alzimer???Glory1 skrev:Måste ge Adam cred. Verkar lyfta sig när det drar ihop sig ändå. Vill minnas att han var riktigt bra för oss i kvalserien och nu sista 5-6 matcherna

Det har jag sett hela säsongen...crike skrev:Sjukt förresten att säsongen inte är slut och att vi tom har en bra trend. Det såg man inte komma för 10 omgångar sedan.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
50/50 att vi vinner mot kaffe. Jag skulle verkligen vilja spela mot serievinnarna och se hur vi står emot Växjö i en kvartsfinal.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den här djävla säsongen vägrar att ta slut!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Dessutom har vi spelat som en påse skit mot Färjestad denna säsong! Kan bara bli bättre och med vår form nu kan det bli läskigt för kaffe!android skrev:Varför följer du DIF och elitserien? Mycket roligare att möta FBK än typ Örebro. Vi har ju en riktig chans nu med den formen laget är i för tillfället. Hoppas på ett fullsmetat hovet.Morwin skrev:Fan vad äckligt mot fbk :/ kommer inte bli kul :/
Glory1 skrev:Är ju evigheter sedan dess#10 skrev:Vill minnas??? Har du alzimer???Glory1 skrev:Måste ge Adam cred. Verkar lyfta sig när det drar ihop sig ändå. Vill minnas att han var riktigt bra för oss i kvalserien och nu sista 5-6 matcherna

- Jim Morrison
Lundh - Anderson - Brodin
Ridderwall - Johansson - Ahlén
J. Davidsson - Ljungh - Bergfors
Possler - Vejdemo - M. Davidsson
Hank
Högström - Hultström
Johansson - Bernhardt
Varakas - Urbom
AOM
Reideborn
Tellqvist
Ser oss gärna spela såhär i åttondelen.
Ridderwall - Johansson - Ahlén
J. Davidsson - Ljungh - Bergfors
Possler - Vejdemo - M. Davidsson
Hank
Högström - Hultström
Johansson - Bernhardt
Varakas - Urbom
AOM
Reideborn
Tellqvist
Ser oss gärna spela såhär i åttondelen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi fullständigt spelade ut dom i första matchen borta, vi är ett av dom bättre lagen i serien säger Jocke Lindström nu oxåDusinator skrev:Dessutom har vi spelat som en påse skit mot Färjestad denna säsong! Kan bara bli bättre och med vår form nu kan det bli läskigt för kaffe!android skrev:Varför följer du DIF och elitserien? Mycket roligare att möta FBK än typ Örebro. Vi har ju en riktig chans nu med den formen laget är i för tillfället. Hoppas på ett fullsmetat hovet.Morwin skrev:Fan vad äckligt mot fbk :/ kommer inte bli kul :/

Sjukt tråkigt att vi inte tar niondeplatsen. Då hade jag trott på kvartsfinal.
Allt kan ju hända. Möta Växjö i kvart hade varit riktigt bra för klubbkassan och lagets självkänsla inför nästa säsong. Jobba!
Väl genomförd match.
Ollas Mattson har växt oerhört. Hultström är bättre nu.
Hank gör en bra match.
Allt kan ju hända. Möta Växjö i kvart hade varit riktigt bra för klubbkassan och lagets självkänsla inför nästa säsong. Jobba!
Väl genomförd match.
Ollas Mattson har växt oerhört. Hultström är bättre nu.
Hank gör en bra match.
- Lee Harvey Oswald
minalman skrev:Den här djävla säsongen vägrar att ta slut!

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Fan vad härligt kämpat
Ända som är tråkigt är att efter alla matcher som man sett nu avgöras i slutet är att man vant sig och inte blir nervös längre 

- diftobbe89
Helvete vad fint man mår nu, skiter väl i vilka vi möter, FBK låter ganska roligt, slå i underläge och bara mangla mongoliderna, stolt över hela laget och avslutningen vi stod för.
Spela fult