SHL omgång 48: Örebro - Djurgårdens IF 28/1 2017
Re: SHL omgång 48: Örebro - Djurgårdens IF 28/1 2017
ADam Go home
Rättvist? Knappast, vi ger dom segern.Malto skrev:Bär mig emot, men klart rättvist. Är så uselt.
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vikas skrev:Funderar starkt på att sluta titta tills Musse får sparken.
+1
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker du verkligen det, eller är det något du intalar dig själv?Magnutz skrev:Adam gör en bra match.
Han har en stor skopa tur, Örebro missar flera stora lägen och när de väl träffar mål går de in.
Hur många poäng har laget kastat bort den här säsongen på dåliga och passiva tredjeperioder? Uselt.
-
Fruktansvärt onödig förlust. Den här får hela laget ta på sig och jag hoppas det blir en rejäl jävla utskällning, fy fan va lojt!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vårt PP är väl historiskt dåligt?
I framgång och motgång, Djurgården.
Jo. Det är väl rättvist? Slutar men spela så förtjänar man att förlora.Edin skrev:Rättvist? Knappast, vi ger dom segern.Malto skrev:Bär mig emot, men klart rättvist. Är så uselt.
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
- Lidingö DIF
Bäst alla kategorier och utan jämförelse var klacken. Tack för att Ni finns. Fan vad otroligt mäktigt bra Ni var.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Får inte håkansson sparken snart blir jag fan tokig, uslare ledare har fan inte stått i Djurgårdens bås i mannaminne. Tycker så jävla synd om alla supportrar som reser ner ger allt och laget tackar med att sluta lira med 10 kvar tyvärr tror jag inte spelarna skäms överhuvudtaget då man hellre petar på naglarna och loggar in och kollar bankkontot.
-
Ja, jag anser inte att Adam ska lastas för förlusten. Det ska vårt PP och domarna lastas för. De tar avgörande felbeslut i slutet av matchen och, som jag ser det, avgör de matchen.#87 skrev:Tycker du verkligen det, eller är det något du intalar dig själv?Magnutz skrev:Adam gör en bra match.
Han har en stor skopa tur, Örebro missar flera stora lägen och när de väl träffar mål går de in.
Emil hakas och slashas och borde fått med sig en straff eller en utvisning men åker istället själv ut två sekunder senare. Sådan avgör. Bevisligen.
Domarnivån i svensk hockey är ett reellt hot mot produkten SHL.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vi ska ha minst 4 p på dessa två matcher men tappar allt i sista halvan av tredje.
Vi skulle haft en 5 miniutare i andra. Men det hade ju inte givit mål åt oss med Hulta på blå.
Vi skulle haft en 5 miniutare i andra. Men det hade ju inte givit mål åt oss med Hulta på blå.
12 jävla minuter med 3 eller 4 Örebro-spelare på isen och 0-2 ledning och vi torskar med 3-2 på OT. Det är inte jättesvårt att se var vi torskar matchen.
En femtedel av en hel hockeymatch med motståndare i utvisningsbåset och inget mål är fullständigt vettlöst. Nån borde få sparken..... för typ ett år sedan.
En femtedel av en hel hockeymatch med motståndare i utvisningsbåset och inget mål är fullständigt vettlöst. Nån borde få sparken..... för typ ett år sedan.
Senast redigerad av Praetori den 2017-01-28 18:41:19, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.