Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015
Re: Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015
Vi har ingenting. Vad var det vi vilade spelare för i örebromatchen egentligen? Trodde vi skulle ge det här en chans ändå. Men säsongen verkar över för de allra flesta förutom tellan och sören.
- Jim Morrison
Säcken spelar runt på alla spelare som att man vill hålla dom fräscha inför slutspelet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Murray är irrelevant, han är inte på plan.sensei skrev:Maila KG och fråga? Spelare som Murray "behövs inte".DIFwishes skrev:Hur f-n kan huvudtacklaren Forsberg av alla j-vlar få stå orörd framför Tellan?
Låt Sören spela med killar som inte va födda under krigstiden!
Jadu, återigen, i nuläget skulle jag byta backsida med Karlskrona. Vi spelar med folk för att vi hoppas att de en gång ska vara bra. Inte för att de kan hantera det NU. Bara för att Murray inte platsade i Köln innebär inte det att han skulle ta plats i det här laget. Vi har överlägset SHL:s sämsta backsida. Vi fortsätter att gå på åtta backar, och jag förstår att folk driver med oss. Det är det absolut sjukaste jag varit med om utan tvekan. Slutspel brukar betyda att man går ner på folk, inte tvärtom.SirDIFalot skrev:Han som Köln inte ville ha kvar?sensei skrev:Maila KG och fråga? Spelare som Murray "behövs inte".DIFwishes skrev:Hur f-n kan huvudtacklaren Forsberg av alla j-vlar få stå orörd framför Tellan?
Senast redigerad av Manijock den 2015-03-07 18:59:42, redigerad totalt 1 gånger.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vi ska vara glada över att vi fortfarande är med i matchen. Får vi in ett mål blir det skoj.
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
När dom filmar från omklädningsrummet är det ju Jocke som står och snackar. Säcken syns inte till.Manijock skrev:Får man gissa taktiksnack från Säcken? Lite Montén-stuk.
"NEJ FÖR FAN NU HAR VI PUCKEN. SARG UT! SARG UT! MEN FÖR HELVETE INGEN FÖRSTAPASS. SARG UT! VI ÄR NYKOMLINGAR, VI SKA INTE SPELA ANFALLSSPEL. FÖR HELVETE SÖREN, INGA NÄRKAMPER, VI KAN RISKERA ATT FASTNA MED PUCKEN I ANFALLSZON. JÄVLA KONTRINGSMÖJLIGHETER FÖR LULEÅ DÅ.... SARG UT!"
Expert.
Schhhh, inte kritisera Sankt Säcken! Pöbeln kommer jaga dig!Jim Morrison skrev:Säcken spelar runt på alla spelare som att man vill hålla dom fräscha inför slutspelet.
- SirDIFalot
Jag gillar inte heller att vi spelar åtta backar.Manijock skrev:Jadu, återigen, i nuläget skulle jag byta backsida med Karlskrona. Vi spelar med folk för att vi hoppas att de en gång ska vara bra. Inte för att de kan hantera det NU. Bara för att Murray inte platsade i Köln innebär inte det att han skulle ta plats i det här laget. Vi har överlägset SHL:s sämsta backsida. Vi fortsätter att gå på åtta backar, och jag förstår att folk driver med oss. Det är det absolut sjukaste jag varit med om utan tvekan. Slutspel brukar betyda att man går ner på folk, inte tvärtom.SirDIFalot skrev:Han som Köln inte ville ha kvar?sensei skrev:Maila KG och fråga? Spelare som Murray "behövs inte".DIFwishes skrev:Hur f-n kan huvudtacklaren Forsberg av alla j-vlar få stå orörd framför Tellan?
Expert.
- SkönaDjurgårn
Är sjukt besviken på vår insats hittills. Vi har inte alls den där "alltattvinna"-attityden utan går på halvfart och spelar dåligt. Det här Luleå-laget är långt ifrån oslagbart egentligen. Retligt!
Har dock inte gett upp hoppet än, nu vänder vi den här skitmatchen och avgör på måndag i ett kokande Hov!
Har dock inte gett upp hoppet än, nu vänder vi den här skitmatchen och avgör på måndag i ett kokande Hov!
- Lee Harvey Oswald
Kan vara ett smart drag, vänder vi detta och fixar årtusendets störta rån så kan vi gå för 101% på ett kokande Hovet........eller inteJim Morrison skrev:Säcken spelar runt på alla spelare som att man vill hålla dom fräscha inför slutspelet.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det vi ser idag är skälva definitionen av skandalmatcher. Här dör hockeyn. Stackars kommentatorer, inte lätt att göra det här till bra underhållning.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Faan vad matchen känns avslagen.
- Jim Morrison
Han måste bort till nästa säsong. Absolut ingen slutspelscoach.Vikas skrev:Schhhh, inte kritisera Sankt Säcken! Pöbeln kommer jaga dig!Jim Morrison skrev:Säcken spelar runt på alla spelare som att man vill hålla dom fräscha inför slutspelet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Precis! De få tillfällen vi får ut spelet utanför vår zon, och kan gå till anfall, då åker alla och byter. Hur f-n ska vi göra mål då?SirDIFalot skrev:Så vi vinner pucken så dumpar vi den och åker och byter. Alla utom Sörensen dårå. Han försöker i alla fall.
I övrigt känns det som Luleå bara spelar av matchen nu utan att känna sig hotade alls.
Intressant sågning av Sanny när han inte visste att han var i sändning på cmore, hånade att Säcken spelar med åtta backar.