SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Vaska om i kedjorna !!!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilken klasshockey
-
GÖR NÅT!!! SÅ HÄR FÅR DET INTE FORTSÄTTA!
- Jim Morrison
Näe, fyfan vad deppigt alltså.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bedrövligt från vår sida. Lagmaskinen har rostat ihop totalt. Gå ner på tre toppade kedjor inför sista.

Senast redigerad av rikkard den 2015-01-27 20:34:38, redigerad totalt 1 gånger.
Tungt, det är verkligen ingenting som går lätt för grabbarna nu. Pucken studsar lyxfällans väg även i situationer och sekvenser när vi spelar bra och limmar sig på lexingarnas klubblad i sekvensen efter att den precis träffat en snöflinga invid sargen och hoppat över en Djurgårdares.
Tempot måste UPP i skridskoåkningen och arbetet utan puck så att det blir lite glapp i deras lag och lite mer ytor så slipper vi stressen som gör att klubborna viftar i tomma luften i stället för på pucken.
Tempot måste UPP i skridskoåkningen och arbetet utan puck så att det blir lite glapp i deras lag och lite mer ytor så slipper vi stressen som gör att klubborna viftar i tomma luften i stället för på pucken.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Vad vill du ha sagt då? Är ganska säker på att ditt förslag på staty är sagt med en stor portion sarkasm, vilket gör det negativt.bastis7 skrev:Har jag sagt något illa?136_Djurgårdare skrev:Den mannen har gjort en jävla massa för DIF. Det är inte hans fel att han för tillfället är på fel position.bastis7 skrev:Som sagt var ställer vi KGs staty?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
-
Högström: "vi ser helt ok ut"
- ANTECKNINGSBLOCK
Precis det alla med någon form av tankekapacitet förstod skulle hända har nu hänt.
Oavsett åsikt så har man åter lyckats förstöra stämningen på Hovet OCH sabba laget i samma veva.
Bravo kg.
Oavsett åsikt så har man åter lyckats förstöra stämningen på Hovet OCH sabba laget i samma veva.
Bravo kg.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Riktigt tungt. Hoppas vi kan kryssa efter full tid iallafall.
Avskaffa tre mot tre.
- Hepsnastian
Synd att du inte har en jävla aning då136_Djurgårdare skrev:Vad vill du ha sagt då? Är ganska säker på att ditt förslag på staty är sagt med en stor portion sarkasm, vilket gör det negativt.bastis7 skrev:Har jag sagt något illa?136_Djurgårdare skrev:Den mannen har gjort en jävla massa för DIF. Det är inte hans fel att han för tillfället är på fel position.bastis7 skrev:Som sagt var ställer vi KGs staty?
Bara jag som tycker Sören varit riktigt blek senaste 3-4 matcherna? Inte samma tryck och beslutsamhet i åkningen öht
Plocka bort Jocke från pp och låt honom fokusera på bp. Fleury känns mer om mer som en "one-hit-wonder".