Nordlund är ju en katastrof i PP, ansluter mig till skaran som har tyckt det länge.bastis7 skrev:Pp-spelet måste bli bättre! Ser gärna Samme på blå när han är tillbaka!
SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alla utom Tellan och Sörensen, våra backar gjorde fortfarande misstag som 15åringar gör, iofs så är väl halva våran backbesättning i den åldern, men framåt är vi ju såklart också fruktansvärt trubbiga, men vi saknar två av våra bästa forwards, vilket syns lite väl tydligt. Fler måste kliva fram.Vikas skrev:Vi gjorde noll mål och höll nollan i 55 minuter.sauron skrev:Vår backlinje var under all kritik stora delar av matchen, då vinner man inga matcher.
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Vilka ska ha kritik?
Spela fult
Ja verkligen! Droppen är väl när han ska passa till nån på andra sida blå och skickar upp den i publiken!#10 skrev:Nordlund är ju en katastrof i PP, ansluter mig till skaran som har tyckt det länge.bastis7 skrev:Pp-spelet måste bli bättre! Ser gärna Samme på blå när han är tillbaka!
Om någon måste borta från PP så är det Jocke.
Herregud säger jag bara.
Herregud säger jag bara.
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
och så har man tackat nej till Douglas när vi har sämsta backarna är helt sjukt :/sauron skrev:Vår backlinje var under all kritik stora delar av matchen, då vinner man inga matcher.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Får en oerhört dålig känsla av det här händelseförloppet.
"P.s Jag tvivlar dock på att Mackan kommer vara bra på isen!"Praetori skrev:Inte bara Säcken som tycker det. Nisse har skrivit ett saftigt inlägg i debatten.seppuko skrev:Det bästa vore ju om folket som känner sig allra mest besvikna gör som Säcken tyckte, ta stormen efter säsongen. Mitt under straffar bara laget på isen, inte ledningen eller andra däromkring.
http://www.danijelarundqvist.blogspot.s ... s-ord.html
Tippar torsk med 2-4, sista i öppen kasse. Hoppas jag har fel för oddsen är inte bra åt något håll.

Faan vad alla var negativa efter förlusten då. Jag tror fortfarande att vi slutar på slutspelsplats. 7 poäng ner till kvalplats. 11 poäng upp till andraplatsen. Vi har en dålig form. Kan bara slå rätt.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Han med, helt klart!Vikas skrev:Om någon måste borta från PP så är det Jocke.
Herregud säger jag bara.
- Jim Morrison
Vi lär inte komma sist. Så om vi hamnar på kvalplats får vi möta trean i slutspelsserien. Bäst av sju. Slutspelsserien är serien mellan lag 3-8 i HockeyAllsvenskan. Så har man tur får man kanske möta ett skrällgäng.
Jag cementerar inte att vi kommer hamna i kval, men jag förbereder mig mentalt för det. Orkar inte att det blir som förra gången då man gick ned sig ordentligt.
Jag cementerar inte att vi kommer hamna i kval, men jag förbereder mig mentalt för det. Orkar inte att det blir som förra gången då man gick ned sig ordentligt.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-01-15 21:45:28, redigerad totalt 3 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
Allvarligt, de dräller, spelar löjligt svårt i egen zon, missar enkla puckar på blå... Jo, nog fan ska defensiven ha kritik...captcash skrev:Ja.. asså.. 1 mål i baken och 1 i tom kasse... känns ju inte direkt som defensiven ska få skit i denna match??Vikas skrev:Vi gjorde noll mål och höll nollan i 55 minuter.sauron skrev:Vår backlinje var under all kritik stora delar av matchen, då vinner man inga matcher.
Vilka ska ha kritik?
It's the hope that kills you.
Vad var det som hände i klacken? Hörde rykten om internbox?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Man blir lite sur när det ser ut så här på ett nästintill fullt Hovet.
Det är jämt, visst. Alla sliter (utom Nordlund, varför vet jag inte). Men vi får ju ut noll av hemmaplan och den medvind vi kan få om någon kan vaska om i matchen. Gör vad som helst liksom. LHC gav oss till exempel gyllen tillfälle att få in lite osäkerhet och känslor i matchen och publiken genom att hacka på Tellan. Men nejdå, idag var ingen sådan dag. Trist.
Det är jämt, visst. Alla sliter (utom Nordlund, varför vet jag inte). Men vi får ju ut noll av hemmaplan och den medvind vi kan få om någon kan vaska om i matchen. Gör vad som helst liksom. LHC gav oss till exempel gyllen tillfälle att få in lite osäkerhet och känslor i matchen och publiken genom att hacka på Tellan. Men nejdå, idag var ingen sådan dag. Trist.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
När vi vinner är verkligen en underbar känsla, men när vi förlorar händer något mycket mer intensivt och inte positivt intensivt utan helt tvärt om. Jag lider fortfarande av post traumatisk stress efter året vi åkte ur. Jag kan inte gå igenom det igen.
Gick förvisso ner 12 kilo under kvalserien och efter degraderingen så tack för dieten DIF. Har dock inte gått upp igen så inga fler kvaldieter ber jag om....vänligen...tack.
Gick förvisso ner 12 kilo under kvalserien och efter degraderingen så tack för dieten DIF. Har dock inte gått upp igen så inga fler kvaldieter ber jag om....vänligen...tack.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Precis vad man förväntat sig men hoppades och trodde efter 2 perioder man skulle slippa.Challen skrev:Vad var det som hände i klacken? Hörde rykten om internbox?
Avgå styrelsen som svarades med ut med packet som ledde till munhugg och ett slag
Senast redigerad av Kakaboll den 2015-01-15 21:53:03, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Säsongskort: Ja
Var pinsamt av snubben o gå upp o börja bråka o slåKakaboll skrev:Precis vad förväntat sig men hoppades och trodde efter 2 perioder man skulle slippa.Challen skrev:Vad var det som hände i klacken? Hörde rykten om internbox?
Avgå styrelsen som svarades med ut med packet som ledde till munhugg och ett slag