CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Bra coachat av båset där när det såg kasst ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Foton är bra bevismaterial. Alltid lite icky att stå framför klack när det hettar till.GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Nej men rådigt ingripande av klackledaren fick stopp på dumheterna.Staten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tyvärr inte. Men är ju fina tv bilder på det. Tur va så laggade det inte dåStaten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms

Nopp, såg det jag också.. en annan kille var lyckligtvis neranför räcket redan och kunde stoppa Testosteron-Benny!Staten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Är ju knappast en ursäkt för att bete sig såMagnutz skrev:Foton är bra bevismaterial. Alltid lite icky att stå framför klack när det hettar till.GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
Och domarna missar årets mest solklara spearing.
Inte ett dugg förvånad.
Inte ett dugg förvånad.
- Lee Harvey Oswald
Asså på riktigt, anmäl fanskapet Bell.
Han ska inte spela nästa match
Han ska inte spela nästa match
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Domarna blundar alltså för en grov slashing följt utav en spearing.. 

Tim Pang var detcaptcash skrev:Nopp, såg det jag också.. en annan kille var lyckligtvis neranför räcket redan och kunde stoppa Testosteron-Benny!Staten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
De här domarna är en ren jävla säkerhetsrisk för spelarna på isen. Jag hade vägrat spela under de här förhållandena. Tyskarna är inte sena med att nyttja domarnas nivå heller.
Samma kille satt sedan på räcket och "viftade ut" bråkstakarna. Majestätiskt!captcash skrev:Nopp, såg det jag också.. en annan kille var lyckligtvis neranför räcket redan och kunde stoppa Testosteron-Benny!Staten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
Vafan det där var både yxhugg och spearing. Jävla skitdomare.
Senast redigerad av ciirree den 2014-09-05 21:37:08, redigerad totalt 1 gånger.
Som stoppade snubben hoppas jag?4.9.5 skrev:Tim Pang var detcaptcash skrev:Nopp, såg det jag också.. en annan kille var lyckligtvis neranför räcket redan och kunde stoppa Testosteron-Benny!Staten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Yescaptcash skrev:Som stoppade snubben hoppas jag?4.9.5 skrev:Tim Pang var detcaptcash skrev:Nopp, såg det jag också.. en annan kille var lyckligtvis neranför räcket redan och kunde stoppa Testosteron-Benny!Staten skrev:Du skojar?GT-Micke skrev:Å en fjolla som hoppade över räcket å skulle ge sig på fotografen! Skäms
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,