VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Re: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Tripping på Sörensen ju!!!
It's easier to be an asshole to words than to people
Nä, jävla skit. Vi förtjänade minst 1-1. VIKs transatlanter var hetare än våra.
Vart var slutforceringen?
Vart var slutforceringen?
Näe, helt ärligt... VIK är fan ett nummer mindre än oss, vi ska vinna denna matchen och möts vi 10 ggr så vinner vi fan 9 av dem om vi spelar så här. Det enda som hände idag var att deras målis hade en bra dag samtidigt som vi inte hade flyt med alla våra 30+ skott.
Bra match från vår sida, jag gillar det jag ser och jag vet att vi kommer nå top3 denna säsong ...LÄTT!
Bra match från vår sida, jag gillar det jag ser och jag vet att vi kommer nå top3 denna säsong ...LÄTT!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Finns inga sådana. Vi gör inte ett enda mål och sätter ärligt talat inte Fransson på sååå stora prov. Bristfälliga offensiv faller vi tyvärr på idag. Visst, Reideborn ska väl ha det målet men han släpper in en av 20+ puckar. Inte hans fel att vi kommer härifrån med noll poäng då.förevigtdjurgården skrev:Avdelning orättvisa resultat.
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja Västerås har ett förbannat bra försvar, vi fick det svårt.
Men jag ser potential.
Men jag ser potential.
Avskaffa tre mot tre.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fyfan vad Västerås är äckliga. Jävla sittkissare hela bunten.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Trist att förlora matchen på två individuella misstag i samma situation. Förbannat svårt att få in pucken idag. Nya tag nästa match.
Va?Vikas skrev:Fullständigt värdelös insats offensivt. Skapar absolut ingenting under hela matchen (förutom straff-situationen).
Sörensen sämst på isen den här matchen. Vattenskalle?
Nä, typiskt DIF att inte kontinuerligt kunna göra bra ifrån sig.
Adam gör en pinsam insats också. Otroligt svagt agerande på målet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kolla hans nickname... VIKas .. Hade inte heller varit nöjd om jag var en Vikröv!Staten skrev:Va?Vikas skrev:Fullständigt värdelös insats offensivt. Skapar absolut ingenting under hela matchen (förutom straff-situationen).
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
Vad kollade du på för match? Ska du göra Sörensen till din hackkyckling för året nu? Nej, han har verkligen inte vattenskalle.Mäklaren skrev:Sörensen sämst på isen den här matchen. Vattenskalle?
Expert.
- Jim Morrison
Vi är så fruktansvärt mycket bättre än Västerås den här matchen. Bara att glömma förlusten. Vi kommer inte vinna varenda match denna säsong. Det är otur, inget annat. Vi är så mycket bättre den här matchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kan du på allvar säga att vi skapade en enda het chans i 3:e? Kändes som om vi spelade av matchen.Staten skrev:Va?Vikas skrev:Fullständigt värdelös insats offensivt. Skapar absolut ingenting under hela matchen (förutom straff-situationen).
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Istället för att spela bakåt och få till ett backskott i slutet spelar vi ner i hörnet och snurrar.
Ridå....
Ridå....
DIF!
Trist.
Vi spelar bra ändå, men varför kan vi inte göra mål. Vi har mer än tillräckligt med chanser för att vinna idag. Guter och Johner borde satt ett par. Holm och Adam sätter oss tyvärr i en jobbig sits när de ger bort ettan. Nya tag! Dåligt tekat idag också tyvärr. Ingen skam att torska borta mot VIK dock.

Senast redigerad av kaminor den 2013-09-20 21:06:03, redigerad totalt 1 gånger.