IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Holm skadad, Chet skadad... kan bli en Pyrrhus seger så det skriker om det! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det värsta är att det inte är första gången som vi får en keeper sönderkörd av motståndaren.Doyle skrev:Blir galen att nån jävla traktorbonde försätter vår keeper ur spel ..Bara hoppas det inte är ngt ledband som dragits ut eller gått av. Roos ska intervjua Picard nu :/
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Helt plötsligt känns uppehållet väldigt lägligt!
Expert.
Bra mycket bättre period spelmässigt. Fortsätt så här!
Nu Holm borta också. Jävla inavlade svin, två av våra absoluta nyckelspelare bortplockade nu. Fy fan spela hockey. Oskarshamn verkar vara allsvenskans Luleå!
Sv: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Fan vad bondesamfundet spelar svinigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Han ser ju helt förstörd ut Chet. Riktigt illa.
Hoppas det bara är för att man vanligen ser honom med ett stort leende men detta ser verkligen inte roligt ut.
Hoppas det bara är för att man vanligen ser honom med ett stort leende men detta ser verkligen inte roligt ut.
Ros är så jävla dålig... stackars Chet tvingas repetera sig 3 ggr för Tomas fattar inte engelska tillräckligt att hajjar Chet's svar!...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Är det bara jag som är besviken på Hari?
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- Lee Harvey Oswald
Vad använde Chet för uttryck/ord för att beskriva skadan?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag kanske är helt cyklar just nu men har inte Oskarshamn haft för vana att gruffa lite extra med våra målvakter (i synnerhet Pickard)? Jag vet att Chet blivit påkörd massvis med gånger men jag har en vag känsla av att OINK har varit de största kålsuparna.
Tycker förövrigt att vi spelat upp oss och vuxit in i matchen. Första minutrarna var en plåga.
Tycker förövrigt att vi spelat upp oss och vuxit in i matchen. Första minutrarna var en plåga.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Sv: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Charlie Horse?Lee Harvey Oswald skrev:Vad använde Chet för uttryck/ord för att beskriva skadan?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
aka LårkakaMagnutz skrev:Charlie Horse?Lee Harvey Oswald skrev:Vad använde Chet för uttryck/ord för att beskriva skadan?
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Aah..Magnutz skrev:Charlie Horse?Lee Harvey Oswald skrev:Vad använde Chet för uttryck/ord för att beskriva skadan?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Roos har definitivt Cheatat med engelskan i skolan. Ingen NHL-engelska alls.