Örebro IK - Djurgårdens IF 21/11 2012
Re: Örebro IK - Djurgårdens IF 21/11 2012
Granath och framför allt Gustavsson ska ut långt före både Holm och Lenhammer. Granath för latheten och petandet med klubban och Gustavsson för att han gör det för krångligt och har allvarliga svårigheter att lyfta blicken från pucken i försvarszon.
Får jag se det här igen, nackskott & Ölvestad i samma mening då är det dags för dig att snöra på dig löparskorna & springa....Salas skrev:Hade Örebro kvitterat i slutet hade jag typ krävt varsitt nackskott på Ölvestad och Gustafsson. Vilka jävla amatörmisstag dom står för sista minuten. Jimmie missar öppet mål, i ett läge där typ min mormor hade gjort mål, och Gustafssons försök att göra mål med 15 sekunder kvar är ett sådant sjuåringsmisstag så att jag får huvudverk. För fan lägg ut pucken bara, så är matchen slut och vi har vunnit. Men nej, skott är bättre, så Örebro får ta timeout och få en tekning i offensiv zon med 13 sekunder kvar! Lysande Sickan!
Nej, nu får det vara nog med bitterheten. Vi gör en helt ok bortamatch ändå, och att vi vinner är oerhört viktigt. Förvisso är typ alla våra matcher måstematcher nu, men från att ha haft 15 poäng till en direktplats för två omgångar sedan, så har vi nu 10 poäng upp. Det är en rejäl förbättring, och gör spelarna jobbet som förväntas kan det se riktigt ljust ut om fyra omgångar. För att mot de fyra avsågade bottenlagen ska vi, eller rättare sagt MÅSTE vi, ta minst 9-10 poäng, helst 12 om vi snabbt ska få häng på toppen.
Matchens gigant idag, Chet Pickard. Fantastiska räddningar, riktigt kul att se! Fortsätt så!
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Vem var #15?
edit: Han är ju för kort för att vara Kalin iaf
Örebro IK - Djurgårdens IF 21/11 2012
Jag tycker att det ser ut som Kalin?AdamPickard skrev:
Vem var #15?
edit: Han är ju för kort för att vara Kalin iaf
Född till sportchef.