Välkommen Gabriel Landeskog
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen Gabriel Landeskog
http://eurolanche.com/article.php?id=1906
Eurolanche fan club made an exclusive interview with the Colorado Avalanche captain.
Eurolanche fan club made an exclusive interview with the Colorado Avalanche captain.
Expert.
Välkommen Gabriel Landeskog
Just med "It was my intention to play somewhere else" antar jag att han menar Colorado. Stannar också lockout tiden ut?Can you comment the financial details of your contract in Sweden?
Without going to the details I obviously do not play in this team for the money. It was my intention to play somewhere else. I play here because I feel comfortable. I know a lot of players and a lot of people around the city. It is my team in Sweden. I have a lot of fun. I try to enjoy it.
Your contract is valid for the lockout period and you will be come back to the NHL anytime the lockout ends?
Correct, yes, absolutely.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Han menar väl snarare KHL eller andra välbetalda ligor i Europa. Eller?Jepe skrev:Just med "It was my intention to play somewhere else" antar jag att han menar Colorado. Stannar också lockout tiden ut?Can you comment the financial details of your contract in Sweden?
Without going to the details I obviously do not play in this team for the money. It was my intention to play somewhere else. I play here because I feel comfortable. I know a lot of players and a lot of people around the city. It is my team in Sweden. I have a lot of fun. I try to enjoy it.
Your contract is valid for the lockout period and you will be come back to the NHL anytime the lockout ends?
Den sista delen är lite skum. Eftersom de sagts vara två månader tidigare. Vilket Gabbe själv sagt i TV.
Expert.
Inte jätte välskriven artikel, vissa stycken blir lite oklara. Landeskog kanske menade att om han var ute efter pengar skulle han ha spelat någon annanstans?SirDIFalot skrev:Han menar väl snarare KHL eller andra välbetalda ligor i Europa. Eller?Jepe skrev:Just med "It was my intention to play somewhere else" antar jag att han menar Colorado. Stannar också lockout tiden ut?Can you comment the financial details of your contract in Sweden?
Den sista delen är lite skum. Eftersom de sagts vara två månader tidigare. Vilket Gabbe själv sagt i TV.
Kan ju vara så att det har varit lite brus i kommunikationen och dom som skrivit artikeln har gjort egna slutsatser av vad som sas.
Tror också han menar att om han spelade för pengarna hade han spelat någon annanstans.
Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
Jag med. Såg att jag hade läst fel från början nu.Raus skrev:Tror också han menar att om han spelade för pengarna hade han spelat någon annanstans.
Som sagt, inte välskriven artikel.
Expert.
Gulligt, försöker svänga sig med "svåra" ord men allt blir bara fel.
Folk säger att Gabbe inte får någon utmaning här, men jag håller inte med.
Det är banne mig det ultimata ledarskapsprovet att få det här laget att prestera.
Det är banne mig det ultimata ledarskapsprovet att få det här laget att prestera.
Gabbe var väl okej idag, lider med honom när han får lira med glidar Linkan som inte gör ett rätt idag.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varje gång jag ser Linkan på isen blir jag så jävla förbannad han vevar säkert in mest pengar för minst jobb. Han är slut bänka han ge någon annan chansen som vill spela och kämpa.
Johner och Gabbe och Åberg vore kul att se.
Johner och Gabbe och Åberg vore kul att se.
Gabbe var inte alls bra igår med "Gabbemått" mätt.. Han åkte runt och gled, blixtrade till ibland då han visade sina styrkor, men i det stora hela var han loj och troligtvis inte fullt frisk. Det förvånar mig om han spelar imorgon mor Södertälje.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Notera att han spelade med Linkan igår, kan ha varit en orsak. Sen om han var 100% är en annan fråga men det tror inte jag heller han va.Sjöwall skrev:Gabbe var inte alls bra igår med "Gabbemått" mätt.. Han åkte runt och gled, blixtrade till ibland då han visade sina styrkor, men i det stora hela var han loj och troligtvis inte fullt frisk. Det förvånar mig om han spelar imorgon mor Södertälje.
Landeskog lär aldrig förlänga sitt kontrakt, inte om han tänker på sin karriär.
Han kan väl börja med att ta tag i sitt eget spel som just nu är pinsamt dåligt.Buford skrev:Landeskog lär aldrig förlänga sitt kontrakt, inte om han tänker på sin karriär.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Tja, han dras väl med ned i fördärvet han med, precis som alla andra.Mäklaren skrev:Han kan väl börja med att ta tag i sitt eget spel som just nu är pinsamt dåligt.Buford skrev:Landeskog lär aldrig förlänga sitt kontrakt, inte om han tänker på sin karriär.