KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Fyfan vad jag skäms. Örebro är urusla! Bara Djurgården som inte kan göra mål på den där lilla skiten pumba eller vad han kallas. Så fan heller att jag tänker gå ut och hylla laget för att de spelar bättre än det där B-laget! Hur satans svårt kan det vara att göra mål?
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-22 20:25:52, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Börjar bli riktigt orolig nu. Det här laget kan verkligen inte göra mål...
- Jim Morrison
jag tycker att john norman är en rolig hockeyspelare, därför skrattar jagSirDIFalot skrev:Kul att någon tycker det är roligt. Själv mår jag dåligt när vi missar ett friläge.Jim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()
Fan, vi gör en riktigt bra match. Vi måste bara sätta puckjäveln. Det är väl knappast ett mysterium att vi har en dålig conversion rate, med tanke på att vi saknar målskyttar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi kan kan kan inte göra mål!! Förbannade Jävla hor gäng. Ja, jag blir fortfarande förbannad.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
-
- Säsongskort: Ja
Hockey bygger på att göra mål. Tänkte bara säga det, om någon undrar.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
Tidig kvittering i tredje och jag tror vi tar det här! Annars lär väl Örebro kontra in 2-0 och sen gör vi 2-1 när det är 3 sek kvar. Classic.
- SirDIFalot
Jag med. Mycket duktig och kul spelare. Jag sitter inte och skrattar dock.Jim Morrison skrev:jag tycker att john norman är en rolig hockeyspelare, därför skrattar jagSirDIFalot skrev:Kul att någon tycker det är roligt. Själv mår jag dåligt när vi missar ett friläge.Jim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()
Fan, vi gör en riktigt bra match. Vi måste bara sätta puckjäveln. Det är väl knappast ett mysterium att vi har en dålig conversion rate, med tanke på att vi saknar målskyttar.
Expert.
- Remy Lebeau
DIF har en läskig förmåga att göra mediokra målvakter till rena fantomer.
Vem minns inte fallet med David "Router" i Luleå?
Vem minns inte fallet med David "Router" i Luleå?
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2012-03-22 20:27:51, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- diftobbe89
Äh jag överdriver lite för att jag är så jävla vansinnig på att ingen stjärtunge kan göra mål i detta laget, vi har haft ovanligt mycket puck för att vara bortamatch men vi slarvar och spelar emellanåt som ett jävla division 1 lag..Jim Morrison skrev:vad fan snackar du om? vi dominerar ju den här matchen helt och hållet.diftobbe89 skrev:Laget är lika patetiskt som alltid på bortaplan, hoppas ingen är lättlurad.Jim Morrison skrev:ibland undrar jag om folk ser på matchen eller om man gnäller på DIF bara för attdiftobbe89 skrev:haha ne, det är dem inte. Vi börjar däremot bli slutkörda och blir det än mer och Örebro tvärtom för varje PP dem klarar!!Jim Morrison skrev:Nu hänger vi dit den! Örebro är slutkörda
Samtidigt som örebro sjunker tillbaka i banan och är livrädda att tappa 1-0, vilket gör att det ser ut att vara är lite bättre än vad det egentligen är!
Jag tror tyvärr vi blir nollat.
Spela fult
- Jim Morrison
duktigt. men finns det inte så otroligt många mer komponenter än det? vi spelar bra, fortsätter vi så här så kommer FÖRHOPPNINGSVIS målen ocksåDIFwishes skrev:Hockey bygger på att göra mål. Tänkte bara säga det, om någon undrar.
-------
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Haha, okej? Vad vill du att jag ska svara på det?SirDIFalot skrev:Jag med. Mycket duktig och kul spelare. Jag sitter inte och skrattar dock.Jim Morrison skrev:jag tycker att john norman är en rolig hockeyspelare, därför skrattar jagSirDIFalot skrev:Kul att någon tycker det är roligt. Själv mår jag dåligt när vi missar ett friläge.Jim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()
-
"Äghähäääää, det är lite sådär."
- Ölvestad
-------
- Ölvestad
-------
-
Samma skit som tidigare denna säsong. Otroligt ineffektivt PP. På 3 PP i KS måste f-n pucken sitta!!!!!!
Målskyttet är som vanligt skit. Vi skapar en del lägen men ingen som kan näta.
Målskyttet är som vanligt skit. Vi skapar en del lägen men ingen som kan näta.
- Lee Harvey Oswald
Det är den här matchen, det är denna match alltså!
Den alla kommer snacka om efteråt.
-hade vi bara vunnit mot örebro
Nollade mot örebro....i ishockey, det är ingen idé att försöka snacka bort ens.
Visst är vi solklart bättre i denna match, men väl i avslutslägen undrar jag om inte örebro är vassare
Den alla kommer snacka om efteråt.
-hade vi bara vunnit mot örebro
Nollade mot örebro....i ishockey, det är ingen idé att försöka snacka bort ens.
Visst är vi solklart bättre i denna match, men väl i avslutslägen undrar jag om inte örebro är vassare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Inte helt passande tal i denna match men inför tredje passar den oerhört bra. Kämpa Djurgår'n!