Informationsmöte 1/2 18.30 - På Hovet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Birdlegbob
Säsongskort: Ja

Re: Informationsmöte 1/2 18.30 - På Hovet

Inlägg av Birdlegbob »

Helt säkert Daniel, lite samma sak som med Classe Forsberg faktiskt.
kaminor
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av kaminor »

Orkar inte ens prata mer om klåparna.

Linkan har betytt tusen gånger mer för DIF än någon av idioterna i styrelsen.

Köper inte att han ses som olämplig vid sidan av isen, eller har dålig attityd eller motsvarande. Det är bara hittepå.
Att Otto skulle vara en av dem som inte ville ha in Linkan tror jag inte alls. De har ju för fan lirat ihop i tiotalet år.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

"Om ni vill ändra nåt så får ni rösta bort oss"

Bra attityd.
DIF!
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Vafan är det för jävla skit ledningen verkar syssla med? Blir rent ut sagt förbannad när jag får höra allt det här. Nu får slapparslena i ledningen lämna över till folk som faktiskt har viljan att vinna nånting. Det här är ju löjligt.
Lugnet

Inlägg av Lugnet »

Sjöwall skrev:
-daniel- skrev:
Lugnet skrev: Fimpens skojiga twitterinlägg om vad det nu var;
Linkan i Timrå och något med nykter på gröna jägaren...,
Va? Han skrev väl "Att se Linkan i Timrå dress känns lika osannolikt som att stöta på en nykter bajare på Gröna Jägaren" eller liknande. Hur du kan dra slutsats att Fimpen insinuerar att Linkan dricker förstår jag inte alls.
Fimpen har själv skrivit på twitter att Linkan är hans största idol tillsammans med Falk.
Har försökt att hitta en anledning till varför man inte plockar in Linkan sedan han inte fick stanna i Moskva. Varför man inte har tagit honom med tanke på att ALLA vet att han levererar när han skrinnar in i DIF-tröjan. Det är väl därför egentligen, betyder naturligtvis INTE att det stämmer. Försöker bara hitta förklaringar till det. När den där historien kom fram var han inne på sitt sista kontraktsår, sedan dess har man nekat honom. Tjeckiska sponsorn och Fimpens twitterinlägg...Men som sagt bara mina funderingar på varför INTE Järlan och company plockar in honom

Sjöwall; whopps det visste jag ej. Många Djurgårdare som har dem som sina favoriter inklusive jag själv.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Daniel942 skrev:"Om ni vill ändra nåt så får ni rösta bort oss"

Bra attityd.
Så mycket bryr dom sig om föreningen.
Kul för övrigt med grabben som ägde sönder Mats när han frågade om alla 200 000 Djurgårdare var på plats och röstade när han blev framröstad till sin position. Humor det där :lol:
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Apfan skrev:
pulverapa skrev:För att svara Salas:

Alla kanske inte var lika vältaliga som Martin (?) men killen "slipsnissen" du sågar hade ju i alla fall en poäng även om han uttryckte sig otroligt klumpigt. JK m.fl. begär att DIF utåt ska visa tydligt att man står på supportrarnas sida och fördöma polisens agerande. Varför visar då inte JK utåt att man tar tag i problemen med de få rötägg som faktiskt finns? Det är en intressant fråga. Dock så var det bra att det inte drogs i långbänk på mötet, hade kunnat spåra ur rejält.
Vad vill du att JK ska göra? Gå fram till DFG och säga till dem att sluta huligana så mycket?
De viftade bort allting och vände på allt och sa i princip att det är supportrarnas fel.

Förövrigt anser jag att man aldrig golar ner andra Djurgårdare även fast man inte tycker om vad personen i fråga gjort. Det som händer inom Djurgårdsfamiljen ska skötas internt.
Jag inte vad jag tycker. Kanske skulle JK gå ut mer tydligt på hemsidan att man tar avstånd från sånt våld? Precis som JK ställer krav på DIF att ta avstånd från polisens våld. Så uppfattade jag hans poäng.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Lugnet skrev:
Sjöwall skrev:
-daniel- skrev:
Lugnet skrev: Fimpens skojiga twitterinlägg om vad det nu var;
Linkan i Timrå och något med nykter på gröna jägaren...,
Va? Han skrev väl "Att se Linkan i Timrå dress känns lika osannolikt som att stöta på en nykter bajare på Gröna Jägaren" eller liknande. Hur du kan dra slutsats att Fimpen insinuerar att Linkan dricker förstår jag inte alls.
Fimpen har själv skrivit på twitter att Linkan är hans största idol tillsammans med Falk.
Har försökt att hitta en anledning till varför man inte plockar in Linkan sedan han inte fick stanna i Moskva. Varför man inte har tagit honom med tanke på att ALLA vet att han levererar när han skrinnar in i DIF-tröjan. Det är väl därför egentligen, betyder naturligtvis INTE att det stämmer. Försöker bara hitta förklaringar till det. När den där historien kom fram var han inne på sitt sista kontraktsår, sedan dess har man nekat honom. Tjeckiska sponsorn och Fimpens twitterinlägg...Men som sagt bara mina funderingar på varför INTE Järlan och company plockar in honom

Sjöwall; whopps det visste jag ej. Många Djurgårdare som har dem som sina favoriter inklusive jag själv.
"Att möta kung Bremberg i Timrå dressen känns lika fel som att möta en nykter bajare på gröna jägaren.."

Återigen, vad menar du med Fimpens twitterinlägg?? Förstår ingenting. Eller menar du något annat...
Senast redigerad av -daniel- den 2012-02-01 23:37:24, redigerad totalt 1 gånger.
Pelle1973
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Pelle1973 »

Måste ge mig in i denna diskussion om linkan nu, jag jobbar med linkans bästa vän som dessutom känner monten bra. DIFs skitsnack och det jag läst här gör mig förbannad, under gårdags kvällen hade fimpen och mackan Nilsson kontakt med linkan så det skulle hända ngt mellanhans agent och Dif, tränartrion har varit väldigt positiv till värvningen av linkan såsom många i laget , de tror och vet linkan skulle få en ordentlig boost att komma hem till Dif igen, han skull också lyfta flera spelare t ex mackan Nilsson att spela bättre , jag vet linkan själv har varit besviken om ryktet att han inte skulle vara bra för laget, han har höga krav på sig själv och sina spelare runt sig och han drar sig inte för att höja rösten och ställa krav på laget, det kanske inte vissa kan hantera det dagens dif men han skulle få fart på många, första gången jag skriver här men blir så besviken på hur dif behandlar en av DIFs största spelare i historien och sprider lögner om honom, om nu dif går så illa så de handlar i kvalserien så kommer linkan flyga fram emot Dif och det kan bli dyrbart för Dif och deras beslut, ville bara ni skulle veta sanningen om laget och linkan.
Tack för ordet/ Pelle
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Pelle1973 skrev:Måste ge mig in i denna diskussion om linkan nu, jag jobbar med linkans bästa vän som dessutom känner monten bra. DIFs skitsnack och det jag läst här gör mig förbannad, under gårdags kvällen hade fimpen och mackan Nilsson kontakt med linkan så det skulle hända ngt mellanhans agent och Dif, tränartrion har varit väldigt positiv till värvningen av linkan såsom många i laget , de tror och vet linkan skulle få en ordentlig boost att komma hem till Dif igen, han skull också lyfta flera spelare t ex mackan Nilsson att spela bättre , jag vet linkan själv har varit besviken om ryktet att han inte skulle vara bra för laget, han har höga krav på sig själv och sina spelare runt sig och han drar sig inte för att höja rösten och ställa krav på laget, det kanske inte vissa kan hantera det dagens dif men han skulle få fart på många, första gången jag skriver här men blir så besviken på hur dif behandlar en av DIFs största spelare i historien och sprider lögner om honom, om nu dif går så illa så de handlar i kvalserien så kommer linkan flyga fram emot Dif och det kan bli dyrbart för Dif och deras beslut, ville bara ni skulle veta sanningen om laget och linkan.
Tack för ordet/ Pelle
Wow, årets längsta mening tro?

OM det du säger stämmer så undrar man ännu mer vad JJ håller på med..
DIF!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Pelle1973 skrev:Måste ge mig in i denna diskussion om linkan nu, jag jobbar med linkans bästa vän som dessutom känner monten bra. DIFs skitsnack och det jag läst här gör mig förbannad, under gårdags kvällen hade fimpen och mackan Nilsson kontakt med linkan så det skulle hända ngt mellanhans agent och Dif, tränartrion har varit väldigt positiv till värvningen av linkan såsom många i laget , de tror och vet linkan skulle få en ordentlig boost att komma hem till Dif igen, han skull också lyfta flera spelare t ex mackan Nilsson att spela bättre , jag vet linkan själv har varit besviken om ryktet att han inte skulle vara bra för laget, han har höga krav på sig själv och sina spelare runt sig och han drar sig inte för att höja rösten och ställa krav på laget, det kanske inte vissa kan hantera det dagens dif men han skulle få fart på många, första gången jag skriver här men blir så besviken på hur dif behandlar en av DIFs största spelare i historien och sprider lögner om honom, om nu dif går så illa så de handlar i kvalserien så kommer linkan flyga fram emot Dif och det kan bli dyrbart för Dif och deras beslut, ville bara ni skulle veta sanningen om laget och linkan.
Tack för ordet/ Pelle
Världens längsta mening i alla kategorier. Men jag förstår poängen.

Tror precis som du skriver att det är fullständigt skitsnack att skylla på att det finns spelare i truppen som inte vill ha hit Linkan... så fattig bortförklaring för att skydda sina egna feta arslen.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Tack för ordet/ Pelle
Tack.

Asen i ledningen kastar så enormt mycket skit på Linkan, helt oförtjänt.

En jävla skandal är vad det är!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

pulverapa skrev:Jag inte vad jag tycker. Kanske skulle JK gå ut mer tydligt på hemsidan att man tar avstånd från sånt våld? Precis som JK ställer krav på DIF att ta avstånd från polisens våld. Så uppfattade jag hans poäng.
Det där trollet hade en poäng enligt honom själv i sitt tal: "Jag som är slipsnisse är bäst och alla ni som står i klacken är skit eller gnagare."
Han bara svamlade och hans åsikt var otroligt korkad och ogenomtänkt. I vissa lägen är det bättre att bara hålla käften, det förstod dock inte den stackaren.

JK har gjort allt dom kan. Bollen ligger hos DIF Hockey och snuten. JK har sagt sitt och alla som är insatta vet vad JK tycker och tänker, så att dom ska ödsla mer energi på något som ändå inte leder någonvart är ju onödigt.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Börjar känna en enorm avsky mot Mats Larsson och hans jävla anhang nu.
Och är förbannat trött på hur dom behandlar Linkan och oss vanliga supportar.

Att stötta laget och tränarstaben kommer jag alltid att göra.
Men att kägga en krona på det så länge Mats Larsson och dom andra sitter kvar kommer jag inte att göra.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Ska bli intressant och se om DIF skriver under på JKs text om våld på läktaren som Mats lovade. Tror inte det kommer ske.
DIF!
Skriv svar