Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
jag är totalt jävla mållös. det var länge sen jag satt tårögd av att lyssna på radio, det här är fan inte kul längre.
Du är med oss överallt, Stefan.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHMäklaren skrev:''Vårt nuvarande lag ska vända skeppet''
''Danielsson platsar inte''
''Nej tack till Linkan''
''Passar inte in i lagbygget''
''Carlsson är en sniper''
''M Tjärnqvist blir väldigt viktig för vårt lagbygge''
Vågar man tro att tränarna, spelarna och styrelsen kommer säga något, typ be om ursäkt eller liknande.
Kan man kan få bra pris på biljetter till kvalserien redan nu?
Kan man kan få bra pris på biljetter till kvalserien redan nu?
-
Sajk har åtta olika målskyttar
Tror faktiskt att det här är bra, blir nog en jävla väckarklocka. Det är så dags nu.

Tror faktiskt att det här är bra, blir nog en jävla väckarklocka. Det är så dags nu.
Tror Järlan får besked via sms, kan inte tänka mig att han följt med och sett årets DIF?Nummer19 skrev:Järlefelt sitter väl hemma och myser nu!
Tim Sandberg platsar inte i div 2 engång
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Låt spelarna GÅ hem från Skellefteå så dem fattar hur jävla pinsamt det här är!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Ett gäng losers
Kan inte alla förutom Zibanejad, Åberg, Cehlin, D.Tjärnqvist, Kempe, Eklund, Otto och Jimmie dra åt helvete?
Kan inte alla förutom Zibanejad, Åberg, Cehlin, D.Tjärnqvist, Kempe, Eklund, Otto och Jimmie dra åt helvete?
Men det tycker du att Brodin, Cehlin, Carlsson, Almtorp, Norman, Zibanejad, Kyle, Claesson, Holm och M Tjärnqvist gör?Bjurre skrev:Tim Sandberg platsar inte i div 2 engång
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vad har Zibanejad och Cehlin gjort för bra?Glory1 skrev:Ett gäng losers
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Cehlin kan dra åt helvet han medGlory1 skrev:Ett gäng losers
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
+1. Perfekt.Nummer19 skrev:Låt spelarna GÅ hem från Skellefteå så dem fattar hur jävla pinsamt det här är!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Cehlin får gärna gå han också. Killen är ju sjukt ofarlig.Glory1 skrev:Ett gäng losers
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sitter hemma och lördagsmyser. På måndag klockan 09.00 går han till jobbet och kollar elitprospects och ser om det finns någon ledig back.Acke83 skrev:Tror Järlan får besked via sms, kan inte tänka mig att han följt med och sett årets DIF?Nummer19 skrev:Järlefelt sitter väl hemma och myser nu!
Kan vara bra ifall Lennhammer blir förkyld.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Cehlin har väl inte gjort ett skit förutom att han var minst sämst idag, därav kommer han undan lite. Annars har Zibanejad varit helt ok senaste matchernaMäklaren skrev:Vad har Zibanejad och Cehlin gjort för bra?Glory1 skrev:Ett gäng losers