Elitserien 2011/2012

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Elitserien 2011/2012

Inlägg av Magnutz »

FBK blir våldtagna av HV hemma. 0-2 i första.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Mmm, BIF verkar mosa till aik på Hovet, bra lördag så här långt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Magnutz

Re: Re: Elitserien 2011/2012

Inlägg av Magnutz »

Lee Harvey Oswald skrev:Mmm, BIF verkar mosa till aik på Hovet, bra lördag så här långt
Avd. Vi tar vad som bjuds. ;) men jag håller med. Bra lördag so far.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Martin sevc i fbk fick match penalty i spelargången efter andra perioden.
Sevc har tydligen sagt något rasistiskt till Daniel Rahimi i HV71.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

warrant skrev:Martin sevc i fbk fick match penalty i spelargången efter andra perioden.
Något i stil med "Din jävla Zigenare" - Moget sagt. Ska man va elak kan man väl vara det med lite finess...
Mash

Inlägg av Mash »

Magnutz skrev:
warrant skrev:Martin sevc i fbk fick match penalty i spelargången efter andra perioden.
Något i stil med "Din jävla Zigenare" - Moget sagt. Ska man va elak kan man väl vara det med lite finess...
:lol: Oerhört roligt hur man kan bete sig så, dom är ju trots allt ''vuxna''. Eller så kanske man hälsar så i Tjeckien, who knows ;)
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Personligen tycker jag det är rätt uppblåst, det snackas så jävla mycket skit på en hockeyrink så det inte är sant (svordomar, förolämpningar, rena verbala påhopp etc) att då i vredesmod klämma ur sig "jävla zigenare" känns inte speciellt mycket värre i min bok än att vråla "din jävla tjockis" etc.

Men det är ju klart, i det politiskt korrekta Sverige är ju något liknande fullständigt horribelt.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

-daniel- skrev:Personligen tycker jag det är rätt uppblåst, det snackas så jävla mycket skit på en hockeyrink så det inte är sant (svordomar, förolämpningar, rena verbala påhopp etc) att då i vredesmod klämma ur sig "jävla zigenare" känns inte speciellt mycket värre i min bok än att vråla "din jävla tjockis" etc.

Men det är ju klart, i det politiskt korrekta Sverige är ju något liknande fullständigt horribelt.
Fullständigt enig.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Mash skrev: :lol: Oerhört roligt hur man kan bete sig så, dom är ju trots allt ''vuxna''. Eller så kanske man hälsar så i Tjeckien, who knows ;)
Finns en del vuxna även på detta forum

Men jag håller med, dåligt formulerat glåpord där.
Sevc skulle givetvis vrålat -Din ruttna Rom
Så kunde Rahimi svarat -Du då din Tjocka Tjeck, så hade vi sluppit anmälningar kors & tvärs...

Btw, hur många matchers avstängning fick Ledin när han skrek tattare åt publiken i..........var det i luleå?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
JIIR

Inlägg av JIIR »

Lee Harvey Oswald skrev:
Mash skrev: :lol: Oerhört roligt hur man kan bete sig så, dom är ju trots allt ''vuxna''. Eller så kanske man hälsar så i Tjeckien, who knows ;)

Så kunde Rahimi svarat -Du då din Tjocka Tjeck, så hade vi sluppit anmälningar kors & tvärs...

Btw, hur många matchers avstängning fick Ledin när han skrek tattare åt publiken i..........var det i luleå?
Förhoppningsvis ingen, han talar ju bara sanning. :P
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

:lol:
Lee Harvey Oswald skrev:

Det var i Göteborg! Och återigen fokuserade han på personen bredd. Och det var inte åt publiken utan åt måldomaren när han dömde bort ett solklart felaktigt mål :lol:

100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

-daniel- skrev:Personligen tycker jag det är rätt uppblåst, det snackas så jävla mycket skit på en hockeyrink så det inte är sant (svordomar, förolämpningar, rena verbala påhopp etc) att då i vredesmod klämma ur sig "jävla zigenare" känns inte speciellt mycket värre i min bok än att vråla "din jävla tjockis" etc.

Håller fullständigt med dig..
Journalister i Sverige får orgasm när något sånt här händer.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Äh, även om jag tycker att namecalling är ett futilt försök att få någon ur balans finns det fortfarande många som tar åt sig av sådant. Människor bryr sig fortfarande för mycket om vad andra idioter tycker.

Om man vet med sig att någon är så pass svagsinnad att de tar åt sig av något såndant, och man har för avsikt att få dem ur balans så varför inte? Om man nu kan tänkaa sig att sjunka så lågt vill säga.
Fast å andra sidan är det väl inte direkt så att de kan börja håna varandra för att de saknar utbildning och basic-kunskaper...
Säg den glädje som varar
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Jockmaniac skrev:Dock så hör inte rasistiska påhopp hemma i Elitsport och jag ser ett misslyckat tacklingsförsök(se Madsen, Bertilsson, Ölvestad osv) som betydligt lindrigare än Sevcs påhopp. Det är hemst att se knatteboll nuförtiden då man får höra både det ena och det andra från smågossarna. Dessa elitspelare måste föregå med gott exempel. Riktigt illa och jag står för en kraftig markering från diciplinnämnden! Sen att jag sedan tidigare hatar den där fega äckeltjecken är en annan sak...
"Fega äckeltjecken" - Hahaha. Fight fire with fire. Du bjuder på stor humor just nu, Jockmaniac.
Skriv svar