Haha, är du på riktigt?Metal Machine skrev:Öhhhhh??? Var är du född egentligen? Är du medveten om hur störande det är när folk (oavsett vilka de är) står och viftar med flaggorna under pågående spel? Ibland t.o.m. när vi anfaller, även när vi har PP? Ska fabriken ha ensamrätt på ett särskilt område i klacken eller vad är det du föreslår? Lite som judarna "vi var faktiskt här först, sådeså!". Och då ska alla drabbade bara anpassa sig och acceptera att det är som det är. Hemskt logisk, må jag säga...Rix skrev:Domarna var katastrof, spelet var dåligt och videodomaren borde avgå. Sen klackturister som folk som ställer sig och bråkar med Fabriken/UCS för att de har flaggorna uppe under matchen. Hallå gott folk, dom har stått där i åtminstone 2 säsonger. Ställ er inte där om ni inte vill ha flaggorna ivägen.
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 22/1 2010
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 22/1 2010
DIF!
Funderar på om du driver med oss. Trollar lite. Eller om du menar det här på fullaste allvar.. Tala gärna om hur det ligger till.Metal Machine skrev:Öhhhhh??? Var är du född egentligen? Är du medveten om hur störande det är när folk (oavsett vilka de är) står och viftar med flaggorna under pågående spel? Ibland t.o.m. när vi anfaller, även när vi har PP? Ska fabriken ha ensamrätt på ett särskilt område i klacken eller vad är det du föreslår? Lite som judarna "vi var faktiskt här först, sådeså!". Och då ska alla drabbade bara anpassa sig och acceptera att det är som det är. Hemskt logisk, må jag säga...Rix skrev:Domarna var katastrof, spelet var dåligt och videodomaren borde avgå. Sen klackturister som folk som ställer sig och bråkar med Fabriken/UCS för att de har flaggorna uppe under matchen. Hallå gott folk, dom har stått där i åtminstone 2 säsonger. Ställ er inte där om ni inte vill ha flaggorna ivägen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag älskar hur han lyckas få med konflikten i Israel i sin jämförelse... 

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Daniel942
Vad är likheten mellan Israel och Jonas Gardell?Snazzi skrev:Jag älskar hur han lyckas få med konflikten i Israel i sin jämförelse...
-Båda vill har Mark i gazaremsan
DIF!
Känns jävligt off på något vis. Gillar han inte judar eller?!Snazzi skrev:Jag älskar hur han lyckas få med konflikten i Israel i sin jämförelse...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det var ju bara ett korrekt påstående av Metal Machine. Sen om han hatar dom för det vet jag inte, men det är ju ett faktum att judendomen är världens största tattarreligion. Dom tar det dom vill ha och lite därtill.Magnutz skrev:Gillar han inte judar eller?!
Sjukt off topic nu dock, ha ha.

Så för att bli on topic: Jag hatar Svedberg!
Salas skrev:Det var ju bara ett korrekt påstående av Metal Machine. Sen om han hatar dom för det vet jag inte, men det är ju ett faktum att judendomen är världens största tattarreligion. Dom tar det dom vill ha och lite därtill.Magnutz skrev:Gillar han inte judar eller?!
Sjukt off topic nu dock, ha ha.![]()
Passa dig nu...det där kallas för hets mot folkgrupp och stöds nog knappast av DIFhockey.
- Daniel942
Inget som skrivs på detta forum tar DIF Hockey ansvar för. Det är upp till individen.Don66-2 skrev:Salas skrev:Det var ju bara ett korrekt påstående av Metal Machine. Sen om han hatar dom för det vet jag inte, men det är ju ett faktum att judendomen är världens största tattarreligion. Dom tar det dom vill ha och lite därtill.Magnutz skrev:Gillar han inte judar eller?!
Sjukt off topic nu dock, ha ha.![]()
Passa dig nu...det där kallas för hets mot folkgrupp och stöds nog knappast av DIFhockey.
DIF!
Jag hatar inte judar, utan jag hatar de som för krig i världen, dvs Palestinas och Israels regeringar.Don66-2 skrev:Passa dig nu...det där kallas för hets mot folkgrupp och stöds nog knappast av DIFhockey.
Sedan så måste man ju vara världens största muslimhatare om man anser att judarna bor på rätt ställe i världen.
Judendomen fanns i området långt innan islam skapades. Detta är väldigt OT, vill du fortsätta diskutera ämnet rekommenderar jag flashback.orgSalas skrev:Jag hatar inte judar, utan jag hatar de som för krig i världen, dvs Palestinas och Israels regeringar.Don66-2 skrev:Passa dig nu...det där kallas för hets mot folkgrupp och stöds nog knappast av DIFhockey.
Sedan så måste man ju vara världens största muslimhatare om man anser att judarna bor på rätt ställe i världen.
Angående flaggorna så kan jag rekommendera aktiv sittplats eller långsidan om man vill slippa dem.
Tycker man ska se skillnad på landet Israel och religionen judendom. Jävla stor skillnad. Som tidigare skrivet hör det inte hemma på DIFhockey allt snack just nu, gå till flashback eller aikforum om vi vill fortsätta snacka massa skit som inte handlar om DIF.
Tillbak till hata brynäs. Tack!
Tillbak till hata brynäs. Tack!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Låser tråden då den inte längre ser ut att röra matchen utan olika politiska åsikter....
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001