JVM
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
Re: JVM
Smädar-Micke!
"-Det är en riktig hockeyfamilj...
-Trodde du skulle säga riktig hockeyförening.
-2014 spelas JVM i Malmö.
-Då får vi äntligen se lite bra hockey spelas på den rinken"
"-Det är en riktig hockeyfamilj...
-Trodde du skulle säga riktig hockeyförening.
-2014 spelas JVM i Malmö.
-Då får vi äntligen se lite bra hockey spelas på den rinken"
Säg den glädje som varar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
I skuggan av Mika gjorde Claesson en hel del värdelösa ingripanden. Hoppas han spelar upp sig kommande matcher.
Gick bort sig och blev rundat rejält vid ett av deras mål.
Mika ser däremot glödhet ut.
Gick bort sig och blev rundat rejält vid ett av deras mål.
Mika ser däremot glödhet ut.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fat-C var verkligen urdålig igår. Bra uppspel och direkta passar, men i försvarsspelet var han urdålig. Men han spelar nog upp sig 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
"After the Latvia game, though, he wasn’t saying a word. His coach, Roger Ronnberg, refused to make Zibanejad available to the media. Was he injured? Was there mystery afoot?
“He’s unavailable,” was all one stone-faced Swedish official said of Zibanejad. "
http://www.theglobeandmail.com/sports/h ... le2284112/
Hoppas det inte är något, då vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Känns ju dock som vi borde hört nåt om det rör sig om skada
“He’s unavailable,” was all one stone-faced Swedish official said of Zibanejad. "
Hoppas det inte är något, då vet jag inte vad jag ska ta mig till.

-
JVM
Gode gudGlory1 skrev:"After the Latvia game, though, he wasn’t saying a word. His coach, Roger Ronnberg, refused to make Zibanejad available to the media. Was he injured? Was there mystery afoot?
Hoppas det inte är något, då vet jag inte vad jag ska ta mig till.Känns ju dock som vi borde hört nåt om det rör sig om skada
Jag ser ett mönster...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Blir spännande att se hur mycket speltid Claesson får nu när Saik-backen är tillbaka.
Hoppas på mycket, men är tyvärr tveksam efter senaste matchen.
Mika lär väl stänka in åtminstonde 1 dosa.
Hoppas på mycket, men är tyvärr tveksam efter senaste matchen.
Mika lär väl stänka in åtminstonde 1 dosa.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Så trött på Renberg som innan turneringen bestämt sig för vilka han ska hylla och vem som är hackkyckling. Klingberg är hackkycklingen och Zibanejad är bäzt.
Zibanejad har varit bland de sämre. Åker och gömmer sig. Skjuter i dåliga lägen. Dålig back checking. Jobba nu Zibbe!
Zibanejad har varit bland de sämre. Åker och gömmer sig. Skjuter i dåliga lägen. Dålig back checking. Jobba nu Zibbe!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men den förvrängda rösten sa ju att Claesson var barnslig väl? Eller en pajas?Kentta skrev:Lät verkligen som det!Nummer19 skrev:Visst är det Claesson som är spelaren med den förvrängda rösten?
Expert.