Jag började åka lite allmänhetens åkning förra säsongen. Blev väl kanske 5-6 pass. Innan det hade jag inte stått på grillor sedan -99 i ett par lånade grillor på skolgympan. Vill man så kan man. Jag kikar väldigt mycket på spelarnas rörelser och försöker sedan överför det till mina skills. Blandat resultat kan jag säga. Men min grej är att jag är inte detminsta rädd för att ramla, skydd eller inte. Nu kommer man ha skydd, och då är det nästan skoj att ramla. Förhoppningsvis kommer det vara fler där i ens egen nivå så att man kan som du relatera något. Men trots allt, skitsamma, man gör det för att träffas och ha kul.Jockmaniac skrev:Kan säga så här, är det någon som bokat härinne som inte åkt griller på ett par år? Har jag någon att relatera till? Som då inte är ex hockeyspelare såklart
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
20 platser, studiebidrag kommer imorgon. Avgå alla om jag inte får plats.

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Ska det vara sånt tryck borde ju faktiskt Djurgården styra upp ett till pass någon annan gång, kanske 2 per säsong. Kanske en "hel" dag med fler matcher, gruppspel och slutspel.
Det man märker när man är på allmänhetens åkning och kör lite tvåmål med andra är att det finns ett enormt sug att spela hockey. Kanske inte att köpa gear för 10 papp och köra korp eller seriespel. Utan just som detta, en dag, två dagar kanske och träffa likasinnade. Det räcker långt för en hockeyintresserad galning
Det man märker när man är på allmänhetens åkning och kör lite tvåmål med andra är att det finns ett enormt sug att spela hockey. Kanske inte att köpa gear för 10 papp och köra korp eller seriespel. Utan just som detta, en dag, två dagar kanske och träffa likasinnade. Det räcker långt för en hockeyintresserad galning

Fan perkele att man missar detta i år med
Nu ska man behöva vänta ytterligare ett förbannat år till...

Bedrövelse! Varför?Hawk skrev:Fan perkele att man missar detta i år medNu ska man behöva vänta ytterligare ett förbannat år till...
@Challen: Fixat biljett?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz skrev:Bedrövelse! Varför?Hawk skrev:Fan perkele att man missar detta i år medNu ska man behöva vänta ytterligare ett förbannat år till...
Köpte nyss till mig själv och en polare!

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Sedärja!! Kul!Challen skrev:Magnutz skrev:Bedrövelse! Varför?Hawk skrev:Fan perkele att man missar detta i år medNu ska man behöva vänta ytterligare ett förbannat år till...
Köpte nyss till mig själv och en polare!

Jävligt nervös dock haha
Det blir kanon! Don't worry! Folk som är med hjälper till.Challen skrev:Jävligt nervös dock haha
Inte åkt grillor på 1 år ju. Hur ska 63 pers få plats i ett omkl. rum? 

Du tror inte att Hovet har fler än ett omklädningsrum?Challen skrev:Inte åkt grillor på 1 år ju. Hur ska 63 pers få plats i ett omkl. rum?

Om jag kommer ihåg rätt var det typ 5-6 omklädningsrum som vi blev tilldelade.
Ja, det stämmer! Vi hade ett omkläd/lag.Kentta skrev:Du tror inte att Hovet har fler än ett omklädningsrum?Challen skrev:Inte åkt grillor på 1 år ju. Hur ska 63 pers få plats i ett omkl. rum?![]()
Om jag kommer ihåg rätt var det typ 5-6 omklädningsrum som vi blev tilldelade.

Bara en fråga. Vem står i mål? Kan ju omöjligt vara 4 frivilliga målvakter, även fast det inte är slagskott eller dyligt så är det rätt påfrestande att vara målis 

Nu ska ni få se någon som faktiskt lyckas med Kempes NHL12dragningar

Gör en på chipstutten Magnutz bara
:)