Ah, Liwing. Jag läste Widing först och undrade vad det gör i den här tråden.
Samma Liwing som hade en sejour i Djurgårn för några år sedan? Är han lika dålig fortfarande?
SirDIFalot skrev:
Jag hoppas alla som hoppats att aik skulle gå upp för derbynas skull är jävligt nöjda nu.
Jag tar åt mig. Faktiskt.
Men något som kändes så omöjligt tidigare blev igår fullt möjligt. Det som svider mest är att vi faller på bristande inställning.
Vi har fyra stycken ångestladdade derbyn kvar också. Finns ingen glädje med derbyn alls. Fruktansvärt och förlora och bara en ren lättnad när man vinner. Så är det tyvärr.
SirDIFalot skrev:
Jag hoppas alla som hoppats att aik skulle gå upp för derbynas skull är jävligt nöjda nu.
Jag tar åt mig. Faktiskt.
Men något som kändes så omöjligt tidigare blev igår fullt möjligt. Det som svider mest är att vi faller på bristande inställning.
Vi har fyra stycken ångestladdade derbyn kvar också. Finns ingen glädje med derbyn alls. Fruktansvärt och förlora och bara en ren lättnad när man vinner. Så är det tyvärr.
Har dock varit med om en del hockeyderbyn men aldrig upplevt det lika bittert att förlora som nu. Det här skulle bara inte kunna ske, åtminstone inte på det här förnedrande sättet.
I'll eat your intestines no matter if you pray or please
I'll bring you down to your knees
Tonight you're gonna meet your fate
you'll try to run but it's too late
I am here to liquidate
Time to raise your flag of hate,
destroy the world is our only aim
To strike them down is the only way
to make 'em dead and let them pay.
Nästa derby är aik för trötta att stå på ett par grillor. Ge DIF tre byten och gnagets temposvaga mestrupp spyr galla av utmattning.
När säsongen är slut är Derbyställningen ändå 4-1 till Mesta Mästarna.
Man måste ju ha grava mentala handikapp när man börjar sjunga "mörda ett djurgårdsbarn" samtidigt som en spelare i sitt eget lag förlorat sitt nyfödda barn samma dag.
aik - den genetiska soptippen.
Senast redigerad av Edin den 2010-10-03 21:29:42, redigerad totalt 1 gånger.
Edin skrev:Man måste ju ha grava mentala handikapp när man börjar sjunga "mörda ett djurgårdsbarn" samtidigt som en spelare i sitt eget lag förlorat sitt nyfödde barn samma dag.
aik - den genetiska soptippen.
Det är patetiskt, det är oförsvarbart. En av deras egna spelare och hans fru råkar ut för, gissningsvis, det värsta man kan råka ut för och stora delar av Norra står och sjunger en sång som är än mindre lämplig än i vanliga fall.
Fruktansvärt. Stackars Bangura och hans fru. Lägger till viss del sordin på den här annars underbara dagen.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.