DIF i Media
Re: DIF i Media
Wille är inte med i dagens 08Hockey.. 

Nähe?! Det tycker du?!sunne skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... ns-floppar
Håller med!
Widing måste producera mer mål!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
En råtta mindre i rutan då kanske!lajjnus skrev:Wille är inte med i dagens 08Hockey..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Va?Magnutz skrev:En råtta mindre i rutan då kanske!lajjnus skrev:Wille är inte med i dagens 08Hockey..
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- DIF_Soldier
Jag tror att han menar att man väljer att plocka bort rått-experten på grund av att Wille är borta. Men det naturliga vore ju att ersätta Wille istället.Snazzi skrev:Va?Magnutz skrev:En råtta mindre i rutan då kanske!lajjnus skrev:Wille är inte med i dagens 08Hockey..
Säg den glädje som varar
Snazzi skrev:Va?Magnutz skrev:En råtta mindre i rutan då kanske!lajjnus skrev:Wille är inte med i dagens 08Hockey..

Tror jag blandat ihop.. Killen som leder programmet, jag fick för mig att det var han som hette Wille, heter ju .. något annat. My bad. *skäms lite*

- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Ja det är Wille.Magnutz skrev:ja, eller.. fan blandar jag ihop folk och folk nu?! vem är vem i rutan? Djurgårdssnubben som alltid sitter till höger om DIF-gästen, är det han som är Wille?
Tror jag blandat ihop.. Killen som leder programmet, jag fick för mig att det var han som hette Wille, heter ju .. något annat. My bad. *skäms lite*
Programledaren heter David Fjäll.
DIF!
Mmm.. tänkte på Fjäll, därför skrev jag konstigt.Daniel942 skrev:Ja det är Wille.Magnutz skrev:ja, eller.. fan blandar jag ihop folk och folk nu?! vem är vem i rutan? Djurgårdssnubben som alltid sitter till höger om DIF-gästen, är det han som är Wille?
Programledaren heter David Fjäll.

Hahaha, Björn Jonsson tycker att Holmqvist varit vår bästa back. Hur i helvete tänker man då? Alltså, nog för att jag inte har mycket till övers för Honken, men jag skulle ranka honom som näst sämsta backen i laget efter Lassen, som han har presterat hittills.
Den som inte skriver under på att Kronwall varit vår brutalt överlägset bästa back hittills är ju fullkomligt dum i huvudet.
Den som inte skriver under på att Kronwall varit vår brutalt överlägset bästa back hittills är ju fullkomligt dum i huvudet.
Senast redigerad av Mäklaren den 2010-12-16 00:28:09, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- DIF_Soldier
Inte bara bästa back i laget - bästa back i serien! Förbluffande, minst sagt! Vad är det för "expert" egentligen?Mäklaren skrev:Hahaha, Björn Jonsson tycker att Holmqvist varit vår bästa back. Hur i helvete tänker man då? Alltså, nog för att jag inte har mycket till övers för Honken, men jag skulle ranka honom som näst sämsta backen i laget efter Lassen, som han har presterat hittills.
Säg den glädje som varar
Kan vara något av det mest felaktiga jag någonsin har hört.DIF_Soldier skrev:Inte bara bästa back i laget - bästa back i serien! Förbluffande, minst sagt! Vad är det för "expert" egentligen?Mäklaren skrev:Hahaha, Björn Jonsson tycker att Holmqvist varit vår bästa back. Hur i helvete tänker man då? Alltså, nog för att jag inte har mycket till övers för Honken, men jag skulle ranka honom som näst sämsta backen i laget efter Lassen, som han har presterat hittills.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Btw: Varför hade de inte med någon DIF-spelare i senaste 08-hockey? Tycker det är orättvist att vi inte fick ha med en spelare.
Istället har de dragit dit någon jävla lodis i mössa och skogshuggarskjorta.
AVGÅ!
Istället har de dragit dit någon jävla lodis i mössa och skogshuggarskjorta.
AVGÅ!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
"Experten" kanske menar de matcher som spelades innan Crownwall kom till oss. Eller, mer troligt, "experten" är spetälsk i tankecentra.Mäklaren skrev:Kan vara något av det mest felaktiga jag någonsin har hört.DIF_Soldier skrev:Inte bara bästa back i laget - bästa back i serien! Förbluffande, minst sagt! Vad är det för "expert" egentligen?Mäklaren skrev:Hahaha, Björn Jonsson tycker att Holmqvist varit vår bästa back. Hur i helvete tänker man då? Alltså, nog för att jag inte har mycket till övers för Honken, men jag skulle ranka honom som näst sämsta backen i laget efter Lassen, som han har presterat hittills.

Ytterligare ett kalas 08-hockey.
Bara att hoppas på en fortsättning efter jul.
Sedan hade det varit kul om de gjort en tuffare "utelista" än att bara plocka ut en spelare. Borde snarast varit tre spelare där också precis som med de positiva betygen.
DIFs tre hade dessutom varit hyfsat enkla att plocka ut:
Widing
Ekman
Lassen
Bara att hoppas på en fortsättning efter jul.
Sedan hade det varit kul om de gjort en tuffare "utelista" än att bara plocka ut en spelare. Borde snarast varit tre spelare där också precis som med de positiva betygen.
DIFs tre hade dessutom varit hyfsat enkla att plocka ut:
Widing
Ekman
Lassen
Kan någon säga mig hur fan man kommer åt 08-hockey avsnitten? Så in i helvete kladdig hemsida det där "SvenskaFans".