Både Boork och framförallt Ankan har tydliga Brynäs-sympatier. Väldigt tydligt tycker jag.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fyfan för Boork. Nu visar hur billiga utvisningar vi fått med oss. Det mest korkade är att han visar bilder som klart och tydligt visar att domaren INTE tar utvisning i det exempeldär han berättar om att brynäsaren åker ut.
K1: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 18/3 2010
Re: K1: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 18/3 2010
Skön pausmusik på SR... 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
"Järn"Jocke. Är du säker på att du är DIF?JärnJocke skrev:Namnet Ossi har jag bra minnen av:)
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Tänkte på exakt samma sak! Tycker att det varit så hela matchen.jensa85 skrev:Både Boork och framförallt Ankan har tydliga Brynäs-sympatier. Väldigt tydligt tycker jag.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fyfan för Boork. Nu visar hur billiga utvisningar vi fått med oss. Det mest korkade är att han visar bilder som klart och tydligt visar att domaren INTE tar utvisning i det exempeldär han berättar om att brynäsaren åker ut.
2014-04-07, vad hände?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Japp, vi får inte särskilt mycket beröm. Men jäklar vad de var imponerade när Brynäs vände till 2-1.jensa85 skrev:Både Boork och framförallt Ankan har tydliga Brynäs-sympatier. Väldigt tydligt tycker jag.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fyfan för Boork. Nu visar hur billiga utvisningar vi fått med oss. Det mest korkade är att han visar bilder som klart och tydligt visar att domaren INTE tar utvisning i det exempeldär han berättar om att brynäsaren åker ut.
Nu låter det: "Väntad matchbild, Brynäs låter DIF åka runt utan att skapa så mycket".
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ankan är ju gnagare så det kunde man ju förstå, men Boork? Gissar att han bara är en dålig expert.Jepe skrev:Tänkte på exakt samma sak! Tycker att det varit så hela matchen.jensa85 skrev:Både Boork och framförallt Ankan har tydliga Brynäs-sympatier. Väldigt tydligt tycker jag.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fyfan för Boork. Nu visar hur billiga utvisningar vi fått med oss. Det mest korkade är att han visar bilder som klart och tydligt visar att domaren INTE tar utvisning i det exempeldär han berättar om att brynäsaren åker ut.
Boorken kommer gråta ut i en krönika att det är såååå synd om brynäs.
Håller med, tror Boorken bara vill hetsa, en Wikegård i "arg gubbe" förpackningEdin skrev:Ankan är ju gnagare så det kunde man ju förstå, men Boork? Gissar att han bara är en dålig expert.Jepe skrev:Tänkte på exakt samma sak! Tycker att det varit så hela matchen.jensa85 skrev:
Både Boork och framförallt Ankan har tydliga Brynäs-sympatier. Väldigt tydligt tycker jag.
Senast redigerad av crike den 2010-03-18 20:58:48, redigerad totalt 1 gånger.
Nån som någonsin förstått vad Åke "ekot - jag har ingen egen åsikt utan återupprepar bara vad experten säger" Unger gör i kommentatorsbåset över huvud taget?
2014-04-07, vad hände?
[quote="Snazzi"][quote="JärnJocke"]Namnet Ossi har jag bra minnen av:)[/quote]
"Järn"Jocke. Är du säker på att du är DIF?[/quote]
Nu misstänker jag att jag glömt ngt angående Ossi Väänänen.....
"Järn"Jocke. Är du säker på att du är DIF?[/quote]
ALLTID OAVSETT!
Boork hyser agg mot Djurgårn sedan han inte fick bli sportchef.Edin skrev: Ankan är ju gnagare så det kunde man ju förstå, men Boork? Gissar att han bara är en dålig expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Du låter farligt lik en viss Järnkrok. ;/]JärnJocke skrev:Snazzi skrev:"Järn"Jocke. Är du säker på att du är DIF?JärnJocke skrev:Namnet Ossi har jag bra minnen av:)
Huga, har dom Åke Unger som kommentator på Canal+ huvudmatch? Dom har verkligen bytt ner sig sen TV4 tog över.Jepe skrev:Nån som någonsin förstått vad Åke "ekot - jag har ingen egen åsikt utan återupprepar bara vad experten säger" Unger gör i kommentatorsbåset över huvud taget?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Fyfan, passivt försvar!
HELVETE OCKSÅ! Inte rättvist någonstans...