Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Nån som sitter inne på en video (youtube) från slutspelets PowerBreak, Oasis - Wonderwall?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Till er som skulle arbeta med (intro)filmer, hur går det för er? Ruskigt nyfiken på att se resultatet. 

Hello! Har sett att många klagat på det nya introt, men jag har inte ens sett det än, finns det ngnstans att se kanske ? 

Tro mig, du mår bättre av att inte se årets intro.encore skrev:Hello! Har sett att många klagat på det nya introt, men jag har inte ens sett det än, finns det ngnstans att se kanske ?
Men som svar på din fråga: nej, introt finns inte att se någonstans, och det får vi tacka övre makter för.
Min farsa filmade tifot och lite annat från långsidan, så kommer lägga upp det på youtube snart. 

Losing all hope was freedom.
Hittade tifot + nationalsången, från TV-sändningen, på youtube.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kommentatorn är helt efterbliven.Wayne skrev:Hittade tifot + nationalsången, från TV-sändningen, på youtube.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Daniel942
"Djurgårdens två supportergrupper - Blue Saints och Järnkaminerna"......Snazzi skrev:Kommentatorn är helt efterbliven.Wayne skrev:Hittade tifot + nationalsången, från TV-sändningen, på youtube.
Men så illa var han faktiskt inte, han hyllar ju tifot till höjderna.
DIF!
Vad kan man begära av en kommentator? Det är inte så enkelt att uppfatta att Blue Saints bytte namn till Järnkaminerna om man inte är insatt.Snazzi skrev:Kommentatorn är helt efterbliven.
Han är en av de bättre kommentatorerna på Canal + så jag förstår inte vad du stör dig på. Det är garanterat många Djurgårdare som inte ens vet vad Blue Saints är, så att en kommentator ska kunna vår supporterhistoria är lite väl mycket begärt.
Jag tycker att han var bra om något då han hela tiden var väldigt positiv till skillnad från andra kommentatorer som knappt verkar bry sig trots att det ibland är sjukt snygga tifon.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag får väl ta och avgå om jag var ensam att tycka så!
Nä, nu är det faktiskt så att jag avskyr alla kommentatorer i Sverige(Förutom Härenstam, Wikegård och Micke). Minsta lilla fel skall sågas ner till fotknölarna, det borde väl det här forumet känna till tycker jag
. PL kommentatorerna är duktiga, de pratar inte sönder matcherna.
Nä, nu är det faktiskt så att jag avskyr alla kommentatorer i Sverige(Förutom Härenstam, Wikegård och Micke). Minsta lilla fel skall sågas ner till fotknölarna, det borde väl det här forumet känna till tycker jag

Haha, har du mute på när du ser på PL eller?Snazzi skrev:PL kommentatorerna är duktiga, de pratar inte sönder matcherna.

Glenn Strömberg pratar ju oavbrutet. Han håller aldrig käften, och han analyserar allt som går att analysera som om att tittarna vore fullkomligt dumma i huvudet och inte visste vad fotboll var. Han tror att han är så jävla duktig, och till och med min far gnäller i princip varje gång han kommenterar en match på grund av att han just aldrig håller tyst. Så det där uttalandet bör du nog tänka över, för att det finns ingen som slår Glenn Strömberg i att prata oavbrutet. Han om någon hade behövt en munkavle.

Men i det stora hela så är svenska kommentatorer rätt kassa. Annat är det med de brittiska som är så fruktansvärt underbara!

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag syftade givetvis på brittiska PL kommentatorer, för att klargöra. Märkte att det var lite otydligt!
- Daniel942
Vet heter det nu igen.... jo! AVGÅ!Snazzi skrev:Jag syftade givetvis på brittiska PL kommentatorer, för att klargöra. Märkte att det var lite otydligt!
DIF!
-
Nog för att det är fredagkväll men är du onykter? Den där Christian på PPV är tamefan den sämsta kommentatorn som någonsin existerat. Stollen sitter ju för fan och gissar i varje situation i hockey samt fotboll. Tycker att man måste ha någon form av koll på sporten man kommenterar. Det här han säger om våra "två supportergrupper" är bara en bagatell mot vad han sagt tidigare.Salas skrev:Vad kan man begära av en kommentator? Det är inte så enkelt att uppfatta att Blue Saints bytte namn till Järnkaminerna om man inte är insatt.Snazzi skrev:Kommentatorn är helt efterbliven.
Han är en av de bättre kommentatorerna på Canal + så jag förstår inte vad du stör dig på. Det är garanterat många Djurgårdare som inte ens vet vad Blue Saints är, så att en kommentator ska kunna vår supporterhistoria är lite väl mycket begärt.
Jag tycker att han var bra om något då han hela tiden var väldigt positiv till skillnad från andra kommentatorer som knappt verkar bry sig trots att det ibland är sjukt snygga tifon.
Det värsta är ju ändå när han sitter och berättar vad spelarna säger till varandra. "Sådär kan du inte göra" säger Eklund till Ridderwall, "Skjut istället" säger Ölvestad till Ottosson. Sen när han ska förklara vad ett spelsätt går ut på när han så uppenbart inte vet var det handlar om. Lika bra att stänga av ljudet när han kommenterar. Han pratar hela jävla tiden så man hör ändå inte av stämningen.
Usch så kass han är! Fattar inte vad du möjligtvis kan tycka att han gör som är bra.
100% DJURGÅRDSJ***L