Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Varför har organiserad bortaklack entré 18 och direktinsläpp bortaklack entré 11?
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Crashmash skrev:Varför har organiserad bortaklack entré 18 och direktinsläpp bortaklack entré 11?
Antagligen för entre 11 kräver en promenix bakom sektionerna A7-A14 vilket är ganska nära A15-18. När Timrå kom i dec 07 t.ex. så fick de endast gå in borta i hörnet och övrigt område var avspärrat för dem.
framåt djurgårn

Inlägg av framåt djurgårn »

När jag köpte ett säsongskort på Difbutiken så skrev jag aldrig upp mitt epostadress och nu på tisdag på Malmö matchen så skulle man skicka in sitt namn och epostadress. kommer jag komma kan in på vip hyllan då även fast jag inte skrev upp min epostadress när jag köpte mitt säsongskort?
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

framåt djurgårn skrev:När jag köpte ett säsongskort på Difbutiken så skrev jag aldrig upp mitt epostadress och nu på tisdag på Malmö matchen så skulle man skicka in sitt namn och epostadress. kommer jag komma kan in på vip hyllan då även fast jag inte skrev upp min epostadress när jag köpte mitt säsongskort?
Det beror på om vakterna smälter som smör för ditt söta face. Annars är det nog face-off. 8)
nummer55

Watch a DIF practise

Inlägg av nummer55 »

I'm a fan from The Netherlands and I'm in Stockholm for two more days. I would love to watch a practice (training) at the Hovet stadium. Now, there is a schedule for last week (37) but not for the upcoming week (38). Will the practice schedule be the same? Does anybody know? Or is there maybe a phone number I could call to ask? Any help is very much appreciated!

Tim
Användarvisningsbild
Rash
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

First of all, I find it neat that DIF have fans all the way down in the Netherlands!
If the practice-schedule doesnt come up any time soon try sending a mail: info@difhockey.se

You will find other contact possibilities here.
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

Angående gratisbiljetterna man får till matchen mellan DIF-fbk den 25:e, för medlemmar. När är tidigast man kan hämta ut biljetten? Dem säger senast tid, men inte tidigast...
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
JJB

Inlägg av JJB »

Säljs det starköl i Hovet under matcherna?
Användarvisningsbild
ludde-

Inlägg av ludde- »

Hur fungerar det med djurgårdsparkeringen?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Jag hittar det inte någonstans så jag frågar här; är det någon som vet namnet på Elitseriebucklan (om det nu finns nåt namn)?
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Tooga

Inlägg av Tooga »

DIF_Soldier skrev:Jag hittar det inte någonstans så jag frågar här; är det någon som vet namnet på Elitseriebucklan (om det nu finns nåt namn)?
Den heter Le Mat efter Raoul Le Mat som introducerade hockeyn i Sverige.
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Tooga skrev:
DIF_Soldier skrev:Jag hittar det inte någonstans så jag frågar här; är det någon som vet namnet på Elitseriebucklan (om det nu finns nåt namn)?
Den heter Le Mat efter Raoul Le Mat som introducerade hockeyn i Sverige.
Stort tack!
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Silverminken

Re: Frågetråden

Inlägg av Silverminken »

Var i arenan hämtar man ut biljetterna för medlemserbjudandet?
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Biljetterna lämnas ut i samband med inpassage matchdagen i entré 13 från klockan 17.00. Vi rekommenderar att vara på plats före 18.00 då det är många som ska in.
Ta med ditt medlemskort!
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Silverminken

Inlägg av Silverminken »

Frasse skrev:
Biljetterna lämnas ut i samband med inpassage matchdagen i entré 13 från klockan 17.00. Vi rekommenderar att vara på plats före 18.00 då det är många som ska in.
Ta med ditt medlemskort!
Jag läste det där och kan inte fatta hur jag kunde missa det :oops: .Tack iaf :wink:
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Skriv svar