Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
FYFAN VAD ARG JAG BLIR
När jag var på
Nyköping - Björklöven. Rror ni inte Björklöven-klacken börjar sjunga: "Full Fart Framåt, Håll Tätt Bakåt". Jag blir för fan illamående av att lyssna på dessa plagiat framförallt norrlands lagen håller på med. Usch!!! Oscar Eklund gjorde för övrigt en helt okej match i nyköpingsdressen trots att de förlorade med 0-2.

Nyköping - Björklöven. Rror ni inte Björklöven-klacken börjar sjunga: "Full Fart Framåt, Håll Tätt Bakåt". Jag blir för fan illamående av att lyssna på dessa plagiat framförallt norrlands lagen håller på med. Usch!!! Oscar Eklund gjorde för övrigt en helt okej match i nyköpingsdressen trots att de förlorade med 0-2.
100% DJURGÅRDSJ***L
Det är inget nytt att bondelagen snor från oss. Hörde Växjö Lakers sjunga Ole ole ola för bara ett par veckor sedan.Jockmaniac skrev:FYFAN VAD ARG JAG BLIR![]()
![]()
När jag var på
Jockmaniac skrev:FYFAN VAD ARG JAG BLIR![]()
![]()
När jag var på
men snälla ? FFF----HTB kan man ju inte kalla våran det kör ju lag över hela sverige
Djuuuuuuuuuuuuu
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- carl-bysen
Jag håller med. Fimpen har verkligen höjt sig från förra säsongen och är grym. Tomten på svenska fan skrev däremot ""Fimpen" gjorde inte så mycket förutom att han gick en fight mot en Luleå-spelare. Han åkte väl ganska mycket skridskor, men var inte så himla aktiv i spelet."Peterzon skrev:absolutmen jag tycker faktiskt att den är bra, fimpen måste också få sin hyllning han gör oerhört mkt förlaget
offrar sig i varenda närkamp och självklart i bp där han gör ett riktigt skit jobb tillsammans med falken. han är den som är mest taggad inför varje match känns det som
Han gav Fimpen en sexa i betyg men Calle G (som knappt hade speltid) fick en åtta!? "Bäcker spelade bra idag. Dessutom gjorde han ett underbart mål, i tom kasse dock, men det räknas ju också som mål. Jag gillar Bäcker, han är en grym hockeylirare." What the hell?
Ptja, har ju varit lite snack om Ossi-ramsa. Istället för att plugga, som jag borde, så skrev jag ihop lite.
http://www.jarnkaminerna.nu/sanger.asp?id=18
Little Ossi, Little Ossi
Hits the wankers in the board
Thats the reason, why we love him
He must no-ot score a goal
Såga gärna, då kan den bara bli bättre. Och ja, "no-ot" i slutet är ett utdraget "not".
http://www.jarnkaminerna.nu/sanger.asp?id=18
Little Ossi, Little Ossi
Hits the wankers in the board
Thats the reason, why we love him
He must no-ot score a goal
Såga gärna, då kan den bara bli bättre. Och ja, "no-ot" i slutet är ett utdraget "not".