Hata aik
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Hata aik
Varför ska dom vara så jävla bra i slutet av säsongen? Blir så jävla less. GÅ I KONKURS NÅGON JÄVLA GÅNG.
Avskaffa tre mot tre.
-
Är du allvarlig? Var läste du det?Magnutz skrev:Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag såg det på Cmore så det stämmer.Metal Machine skrev:Är du allvarlig? Var läste du det?Magnutz skrev:Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
Avskaffa tre mot tre.
-
Kan man se det någonstans eller? Låter helt efterblivet.Mattias_87 skrev:Jag såg det på Cmore så det stämmer.Metal Machine skrev:Är du allvarlig? Var läste du det?Magnutz skrev:Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
Metal Machine skrev:Kan man se det någonstans eller? Låter helt efterblivet.Mattias_87 skrev:Jag såg det på Cmore så det stämmer.Metal Machine skrev:Är du allvarlig? Var läste du det?Magnutz skrev:Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
Stavas tillgivenhet och humor. Tärnström uppfattade gesten som den var ämnad att uppfattas. Gott så.
"Den här gåvan får du av BA så att du ska kunna ta dig till matcherna även en bra bit in ålderdomen.."
Tycker ändå att de kunnat satsa på något roligare/finare. Typ en permobil. Men skulle inte förvåna mig om det är KI-märkning på rullatorn.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Hata aik
Någon som kan bekräfta eller dementera att aik endast sköt 15 skott på mål i 4-1-vinsten mot Växjö igår?
Läste det i någon artikel men orkar inte leta ihjäl mig på mobilen (för feta fingrar obv).
Läste det i någon artikel men orkar inte leta ihjäl mig på mobilen (för feta fingrar obv).
- Caeruleus_Sancti
Re: Sv: Hata aik
http://www.hockeyligan.se/elitserien-arena/38399/live/SkönaDjurgårn skrev:Någon som kan bekräfta eller dementera att aik endast sköt 15 skott på mål i 4-1-vinsten mot Växjö igår?
15 skott på mål, 11 utanför. Växjö fick iväg 27 skott varav 4 utanför.

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Första målet kom efter att man lagt in pucken i slottet och en Växjöspelare "pokade" pucken in i eget mål.Caeruleus_Sancti skrev:http://www.hockeyligan.se/elitserien-arena/38399/live/SkönaDjurgårn skrev:Någon som kan bekräfta eller dementera att aik endast sköt 15 skott på mål i 4-1-vinsten mot Växjö igår?
Andra målet sköt man på Holös skridskor och in...
Tur förtjänar man... Därför DIF aldrig får det där flytet som Aik haft de senaste säsongerna! Sorgligt men sant...
Men visst fan gör det ont att se Växjö i stort sett göra mål åt Aik, det medges!
Men visst fan gör det ont att se Växjö i stort sett göra mål åt Aik, det medges!
Ja man får väl hålla med, AIK har varit bättre de två senaste säsongerna så enkelt är det, även om det är rent jävla äckligt att säga det. Hoppas de missar slutspelet bara. Brynäs får ju förfan rycka upp sig.Manijock skrev:Tur förtjänar man... Därför DIF aldrig får det där flytet som Aik haft de senaste säsongerna! Sorgligt men sant...
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: Hata aik
Tack!Caeruleus_Sancti skrev:http://www.hockeyligan.se/elitserien-arena/38399/live/SkönaDjurgårn skrev:Någon som kan bekräfta eller dementera att aik endast sköt 15 skott på mål i 4-1-vinsten mot Växjö igår?
Fan så sjukt alltså...
Det skålar vi för!minalman skrev:Sommarlov för gnaget hockey!