Noterat. Gissa om jag är trött på alla som höjer honom till skyarna? Du får bara acceptera att inte alla ser på saker på samma sätt som du.reservjesus skrev: Så jävla trött på alla som klankar ner på Owuya.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
- Jim Morrison
Visst, jag kanske låter lite tjatig men är trött folk som tycker att han "suger" i kvalserien och därför bedömer honom efter det. Men visst, förstår att alla inte tycker om honom. Videll utvecklas ännu och även om han försvinner i vissa matcher (inte många) tror jag att han skulle bli ännu bättre i DIF. Med folk på läktarna och bra lagkamrater.Shitkicker skrev: Det har redan framgått ganska väl att du gillar honom, men det var särdeles chevalereskt ändå att länka hans försvarstal. Du får dra din lans för precis vem du vill. Jag tycker Linus har varit ganska blek, för att inte säga osynlig, i de flesta matcher jag sett med honom. Är denna allergi möjligen kronisk? Slår den till lite då och då i matcher vilket resulterar i att han helt försvinner ur spelet?
Jag avskyr inte Videll, men för de pengar jag förmodar vi får hosta upp för honom går det att få en mer stabil och rejäl spelare med bättre psyke. Ponera att Ritchie skulle gå att signa för samma summa, skulle du på fullt allvar välja Linus över honom då?
Äh, vad är det där för snack? Gillar att Videll är från Stockholm.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ny spelare klar, en forward denna gång.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jag kan vara ärlig och säga att jag är förbannat färgad av den där famösa intervjun äcklet och kvinnomisshandlaren Max Grinndal gjorde med honom där Linus till synes var nära att börja gråta. Han är sympatisk och lätt att tycka om men det är inte alltid så bra egenskaper för en hockeyspelare. Jag gillar elaka jävlar. Uppfattar honom som lite väl snäll och känslig, och jag tänker mig att det delvis är därför han rätt ofta faller ur ramarna och underpresterar. Skulle han ändå hamna i Djurgårn kommer jag såklart välkomna honom med öppna armar.Jim Morrison skrev:Visst, jag kanske låter lite tjatig men är trött folk som tycker att han "suger" i kvalserien och därför bedömer honom efter det. Men visst, förstår att alla inte tycker om honom. Videll utvecklas ännu och även om han försvinner i vissa matcher (inte många) tror jag att han skulle bli ännu bättre i DIF. Med folk på läktarna och bra lagkamrater.Shitkicker skrev: Det har redan framgått ganska väl att du gillar honom, men det var särdeles chevalereskt ändå att länka hans försvarstal. Du får dra din lans för precis vem du vill. Jag tycker Linus har varit ganska blek, för att inte säga osynlig, i de flesta matcher jag sett med honom. Är denna allergi möjligen kronisk? Slår den till lite då och då i matcher vilket resulterar i att han helt försvinner ur spelet?
Jag avskyr inte Videll, men för de pengar jag förmodar vi får hosta upp för honom går det att få en mer stabil och rejäl spelare med bättre psyke. Ponera att Ritchie skulle gå att signa för samma summa, skulle du på fullt allvar välja Linus över honom då?
Äh, vad är det där för snack? Gillar att Videll är från Stockholm.

-
reservjesus skrev:Så du missade derbyt efter det då han gjorde sin tabbe? Du missade att Owuya blev bättre och bättre för varje match han spelade, du missade även att han gjorde ett bra slutspel? Så jävla trött på alla som klankar ner på Owuya. Ända negativa med att se honom i DIF nästa säsong är att han sticker säsongen efter.Järnkamin90 skrev:Hej jag heter Mark Owuya, jag åker ut till tekningscirkelför att möta upp både puck men även daniel bång... jag har även lyckats ta förste spaden från Ridderwall samt få laget till en kvartsfinal!!
Nej tack, Owuya och Ridderwalls tid i Djurgården är över för denna gång.
Ersättare till förste spaden:
Prio1 Tellan
Prio2 Wesslan
Prio3 Lassila
I samband med att någon av dessa kommer in och håller tätt
så har vi nu Sandberg som får mogna och konkurera ut Tellan/ Wesslan eller Lassila
innom något/några år!!
Jag måste verkligen missat att Owuya blev bättre och bättre för var match han spelade,
om han nu blev så jävla bra, varför tog han då inte oss till semi eller final?
Tyckte han såg ut som osäkerheten själv om man nu får säga vad man tycker.
Min farmor hade varit bättre!!
Är så trött på alla som försvarar "Mark in tha Park" och utser honnom till nr1.
Måste bevisa mer för mig änn att bara peta Ridderwall och spela en godkänd
kvart för att vara hans första..
Hinta åtminstone, din fuling! Från elitserien, KHL eller AHL?Frasse skrev:Ny spelare klar, en forward denna gång.
Lite mera info plzz? (a)Frasse skrev:Ny spelare klar, en forward denna gång.
Fan va härligt ! Presenteras när?Frasse skrev:Ny spelare klar, en forward denna gång.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Lägger mitt tips på Hank The Tank...
Expert.
Tror typ på Widing eller nått.
Äppelmos skrev:Tror typ på Widing eller nått.
Avd. Antiklimax.
Haha, du är ju bara för mycket. Det är väl inte upp till Mark att ta oss till semi eller final, det är ju upp till hela laget. Ett lag där Mark genomgående var en av de bästa spelarna under andra halvan av grundserien och under slutspelet. Din farmor låter obehaglig som fan.Järnkamin90 skrev: Jag måste verkligen missat att Owuya blev bättre och bättre för var match han spelade,
Spännande! Tunn info dock, lite mer kunde du bjudit på...Frasse skrev:Ny spelare klar, en forward denna gång.
Någon som befinner sig i nordamerika månne? med tanke på att informationen kom sent ikväll?
- reservjesus
Du vet väl att hockey är ett lagspel? Owuya gjorde mycket väl sin del, men det gjorde inte resten av laget. Fan att man inte har sett din farmor i landslaget än då?Järnkamin90 skrev:reservjesus skrev:Så du missade derbyt efter det då han gjorde sin tabbe? Du missade att Owuya blev bättre och bättre för varje match han spelade, du missade även att han gjorde ett bra slutspel? Så jävla trött på alla som klankar ner på Owuya. Ända negativa med att se honom i DIF nästa säsong är att han sticker säsongen efter.Järnkamin90 skrev:Hej jag heter Mark Owuya, jag åker ut till tekningscirkelför att möta upp både puck men även daniel bång... jag har även lyckats ta förste spaden från Ridderwall samt få laget till en kvartsfinal!!
Nej tack, Owuya och Ridderwalls tid i Djurgården är över för denna gång.
Ersättare till förste spaden:
Prio1 Tellan
Prio2 Wesslan
Prio3 Lassila
I samband med att någon av dessa kommer in och håller tätt
så har vi nu Sandberg som får mogna och konkurera ut Tellan/ Wesslan eller Lassila
innom något/några år!!
Jag måste verkligen missat att Owuya blev bättre och bättre för var match han spelade,
clowns to the left of me, jokers to the right
- Jim Morrison
Haha, ja, elaka jävlar vill även jag ha i DIF. Men det finns plats för folk som Linus Videll också, speciellt om han kan ta Widings plats men öka produktionen etc. Ska bli intressant att följa vad som händer.Shitkicker skrev: Jag kan vara ärlig och säga att jag är förbannat färgad av den där famösa intervjun äcklet och kvinnomisshandlaren Max Grinndal gjorde med honom där Linus till synes var nära att börja gråta. Han är sympatisk och lätt att tycka om men det är inte alltid så bra egenskaper för en hockeyspelare. Jag gillar elaka jävlar. Uppfattar honom som lite väl snäll och känslig, och jag tänker mig att det delvis är därför han rätt ofta faller ur ramarna och underpresterar. Skulle han ändå hamna i Djurgårn kommer jag såklart välkomna honom med öppna armar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.