mb81 skrev:Snackade just med en leksandspolare. Han var inte nådig gällande Cehlin. Pengar i sjön enligt honom.
Nån som sett Leksand? Har han varit katastrofal?
Haha, hade väl varit samma sak här.
En match där han är jetlaggad och den andra matchen torskar dom med fem mål mot Växjö. Det är väl först efter uppehållet man får bedöma honom ordentligt. Dom Leksand-supportrarna jag pratat med har mer beskrivit honom som "anonym". Han har bara ett skott på två matcher så det stämmer nog bra. Å andra sidan har ju Leksand torskat båda matcherna rätt ordentligt.
PATRIK. skrev:Att folk tycker det är jobbigt när Modo vinner? Förstår verkligen inte det. Klart som fan de får kvala oavsett. Synd att Brynäs lyckades vända igår. De såg hungriga ut av det lilla jag såg, men är inte alls orolig att både Brynäs och Leksand går om. Ska väldigt mycket till med tanke på hur bleka de är borta.
(det räcker att en av dom går om)
Men annars, nej precis.
Speciellt inte om vi väger in hur grymt starka DIF är i bortaspelet och hur vi "ägt" de sista matcherna Hovet.
Känner mig lika lugn som en extacy-stinn iller.
Både Brynäs och Leksand måste väl gå om oss för att vi ska hamna på kvalplats?
Nä inte om Modo går om oss.
11 matcher och 33 poäng kvar att spela om. 16 poängs differens mellan Djurgården och MoDo.
Vinner vi nästa match vilket är mot MoDo så är det ett definitivt bye bye till dem att gå om oss i tabellen.
PATRIK. skrev:Att folk tycker det är jobbigt när Modo vinner? Förstår verkligen inte det. Klart som fan de får kvala oavsett. Synd att Brynäs lyckades vända igår. De såg hungriga ut av det lilla jag såg, men är inte alls orolig att både Brynäs och Leksand går om. Ska väldigt mycket till med tanke på hur bleka de är borta.
(det räcker att en av dom går om)
Men annars, nej precis.
Speciellt inte om vi väger in hur grymt starka DIF är i bortaspelet och hur vi "ägt" de sista matcherna Hovet.
Känner mig lika lugn som en extacy-stinn iller.
Både Brynäs och Leksand måste väl gå om oss för att vi ska hamna på kvalplats?
Nä inte om Modo går om oss.
11 matcher och 33 poäng kvar att spela om. 16 poängs differens mellan Djurgården och MoDo.
Vinner vi nästa match vilket är mot MoDo så är det ett definitivt bye bye till dem att gå om oss i tabellen.
Mantas Armalis ska få en ny hjälm, riktigt cool om jag får säga. Åtminstone ett uppköp från hans nuvarande.
Kanske däremot bara jag som intresserar mig över målvakters design på hjälmen
Kalliasson skrev:Mantas Armalis ska få en ny hjälm, riktigt cool om jag får säga. Åtminstone ett uppköp från hans nuvarande.
nej det är fan det viktigaste efter räddningsprocenten.
Kalliasson skrev:Mantas Armalis ska få en ny hjälm, riktigt cool om jag får säga. Åtminstone ett uppköp från hans nuvarande.
nej det är fan det viktigaste efter räddningsprocenten.
Enbom skrev:Det bästa med HA var att man slapp alla jävla landslagsuppehåll.
Djurgården är nog ett av lagen som gynnas mest för just där här landslagsuppehållet. Åtminstone om man får tillbaka några spelare tills nästa vecka, så som Fällström, Ljungh och förhoppningsvis Samuelsson.
Sen är det säkert också bra för nyförvärven Lundberg och Gysbers.
Nu är jag ganska säker på att du inte åberopade just detta i ditt inlägg men var bara tvungen att flika in.
Djurgården är nog ett av lagen som gynnas mest för just där här landslagsuppehållet. Åtminstone om man får tillbaka några spelare tills nästa vecka, så som Fällström, Ljungh och förhoppningsvis Samuelsson.
Nu är jag ganska säker på att du inte åberopade just detta i ditt inlägg men var bara tvungen att flika in.
Ja, just nu ja. I övrigt avskyr jag alla dom här landslags/chl-uppehållen. Fy fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, just nu ja. I övrigt avskyr jag alla dom här landslags/chl-uppehållen. Fy fan.
Usch CHL.
Även om Sörensen inte hade varit med så hade dubbelmötet mot Finland i helgen varit hyperintressant jämfört med en trött CHL final.
Kan tänka mig att CHL blir stort på sikt men just nu känns det mer som: Hmm, Hem till gården eller CHL final. Ett val som inte skulle vara jättesvårt.