Hata aik
Re: Hata aik
Haha ganska sjukt att Kristian Husselius kommer in och kommenterar en artikel om han själv på AB..
Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vafan skriver han själv på riktigt bland kommentarer?
Herregud, var är världen på väg. Skämskudden räcker inte till längre.
Herregud, var är världen på väg. Skämskudden räcker inte till längre.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Hahaha det kan vara det roligaste jag läst på bra länge...
Publikfest på hovet ikväll enligt aftonbladet därav framflyttad matchstart! Snackas nånting om 6000!
Hahahahahaha!!!
Hahahahahaha!!!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hm ok. Slutsålt på ticnet iallafall, eller i princip. 7500+ sålda.mb81 skrev:Publikfest på hovet ikväll enligt aftonbladet därav framflyttad matchstart! Snackas nånting om 6000!
Hahahahahaha!!!
Avskaffa tre mot tre.
7 707 enligt swehockey.se. Trist med tre pinnar till aik.Mattias_87 skrev:Hm ok. Slutsålt på ticnet iallafall, eller i princip. 7500+ sålda.mb81 skrev:Publikfest på hovet ikväll enligt aftonbladet därav framflyttad matchstart! Snackas nånting om 6000!
Hahahahahaha!!!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja det lär ju inte bli kvalserien för dom iallafall. Men kanske är bättre att både Timrå och Rögle åker ut. För nu jävlar är det dags för Timrå att ramla ner.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hata aik
Jag har tyvärr bad feelings för att möta gnaget i KS. Ser hellre de hamnar nia-tia så att de inte får några inkomster alls.Mattias_87 skrev:Ja det lär ju inte bli kvalserien för dom iallafall. Men kanske är bättre att både Timrå och Rögle åker ut. För nu jävlar är det dags för Timrå att ramla ner.
OT: rögle och timrå är lag vi kan slå när vi hittat formen. Jag ser helst oss och vik i ES nästa år. lif konkar om de inte går upp!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det optimala i år är att Gnaget hamnar 9 10 utan chans till mer stålar sedan så hoppas jag att den platsen snart är cementerad vilket kommer att försämra deras redan skrala publiksiffror ytterligare
"En dag som denna skulle man haft en lätt lastbil och bara åkt runt och fyllt den med grejer från villor i Leksand. Kan ju inte finnas en knätofs kvar i den kommunen i kväll"
-Gnagare på deras Svenskafans forum
-Gnagare på deras Svenskafans forum