Var de röda?JohanPez skrev:De var snygga!Pontulf skrev:Ingen som vet vart man kan få tag i dom tröjorna Bäcklin och Zabel hade på sig i dagens match?
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
Frågetråden
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Frågetråden
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- AdamPickard
Re: Frågetråden
Fult tycker jag att dom har sånna tröjar, lite wannabe-green street holligans imo xd
Jag tycker att de är snygga, även om jag såklart föredrar kostym.AdamPickard skrev:Fult tycker jag att dom har sånna tröjar, lite wannabe-green street holligans imo xd
Ja de är ju den, men vill ju ha sponsorer och DIF märket på också vafan! 

Någon som vet Djurgårdens publiksnitt det här året?
Frågetråden
5976 på hemmaplan.Pontulf skrev:Någon som vet Djurgårdens publiksnitt det här året?
Född till sportchef.
Frågetråden
Bara 24 under förra säsongens skamgräns, det är bra. Fortsätter vi spela bra lär det gå över.android skrev:5976 på hemmaplan.Pontulf skrev:Någon som vet Djurgårdens publiksnitt det här året?
Ja, det hade varit kul att veta vad DIF har budgeterat med..JohanPez skrev:Bara 24 under förra säsongens skamgräns, det är bra. Fortsätter vi spela bra lär det gå över.android skrev:5976 på hemmaplan.Pontulf skrev:Någon som vet Djurgårdens publiksnitt det här året?
Född till sportchef.
Finns det något evenemang innan Örebromatchen imorgon?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Den finns här(billigare än careofcarl som någon länkade). Round The World heter modellen.Pontulf skrev:Ingen som vet vart man kan få tag i dom tröjorna Bäcklin och Zabel hade på sig i dagens match?
http://www.lavastore.se/se/grp/henri-lloyd.php
Sv: Re: Frågetråden
Det snygga med deras tröjor är ju Djudgårdsskölden, annars är det bara en vanlig, lite tråkig, HL tröjaRoppan skrev:Den finns här(billigare än careofcarl som någon länkade). Round The World heter modellen.Pontulf skrev:Ingen som vet vart man kan få tag i dom tröjorna Bäcklin och Zabel hade på sig i dagens match?
http://www.lavastore.se/se/grp/henri-lloyd.php

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Borde inte den här tråden heta svartråden istället för frågetråden? Svaren är ju mycket mer intressanta och därmed mer väsentliga för titeln på tråden.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
- Säsongskort: Ja
Frågetråden
I vilken tråd ska man ställa frågorna då?sensei skrev:Borde inte den här tråden heta svartråden istället för frågetråden? Svaren är ju mycket mer intressanta och därmed mer väsentliga för titeln på tråden.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Svartråden.minalman skrev:I vilken tråd ska man ställa frågorna då?sensei skrev:Borde inte den här tråden heta svartråden istället för frågetråden? Svaren är ju mycket mer intressanta och därmed mer väsentliga för titeln på tråden.