Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Fimpen dementerar på att han har signat nytt kontrakt på Twitter.
Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Ta det lugnt. Fimpen har samtal med DIF i veckan. Sen vet vi. Hoppas!Sjöwall skrev:Fimpen dementerar på att han har signat nytt kontrakt på Twitter.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vill han spela i as med DIF så ska han inte målas upp som någon Touma.Struten skrev:Mycket kring Fernholm på twitter. Tror inte så är fallet men tänk om han ansluter till oss.
Är "sveket" från 2007 glömt då mån tro?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han sa att han älskade DIF och gick till Lhc för dom skulle ha större chans att vinna. Sen fick han äta upp det 2010.FFFHTB skrev:Vad gjorde Fernholm som var så grovt? Vet att han gick till Linköping men något annat måste det ha varit också? Följde inte DIF aktivt 2007.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ska inte säga att jag har koll på allt från dem åren då jag bara var 12 bast vid övergången.FFFHTB skrev:Vad gjorde Fernholm som var så grovt? Vet att han gick till Linköping men något annat måste det ha varit också? Följde inte DIF aktivt 2007.
Men han lämnade oss för LHC efter uttalanden där han ska ha sagt att han stod i Djurgårdsklacken som barn o.s.v. Ekonomin spelade in skulle jag tro. Folk tog väl hårt på detta och det buades och skreks om att han var en hora har jag för mig.
Som sagt, var ganska ung då så en mera erfaren får gärna flika in om det finns något värt att nämnas.
Var står det om Fernholm på twitter?
Var står det om Reideborn?
VI ÄR TILLBAKA!!!
Struten skrev:Ska inte säga att jag har koll på allt från dem åren då jag bara var 12 bast vid övergången.FFFHTB skrev:Vad gjorde Fernholm som var så grovt? Vet att han gick till Linköping men något annat måste det ha varit också? Följde inte DIF aktivt 2007.
Men han lämnade oss för LHC efter uttalanden där han ska ha sagt att han stod i Djurgårdsklacken som barn o.s.v. Ekonomin spelade in skulle jag tro. Folk tog väl hårt på detta och det buades och skreks om att han var en hora har jag för mig.
Som sagt, var ganska ung då så en mera erfaren får gärna flika in om det finns något värt att nämnas.
Bjurre skrev: Han sa att han älskade DIF och gick till Lhc för dom skulle ha större chans att vinna. Sen fick han äta upp det 2010.
Det fick han höra på hovet också när han kom men ändå kanske vill han komma tillbaka till vår förening . Man gör ju dumma saker ibland och jag tror faktiskt han ångrar sitt val.Bjurre skrev:Han sa att han älskade DIF och gick till Lhc för dom skulle ha större chans att vinna. Sen fick han äta upp det 2010.FFFHTB skrev:Vad gjorde Fernholm som var så grovt? Vet att han gick till Linköping men något annat måste det ha varit också? Följde inte DIF aktivt 2007.
http://www.difdokumentaren.se/dif/2012/ ... n-malvakt/robin975 skrev:Var står det om Fernholm på twitter?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Aldrig hört talas om honom, någon som har koll?Kentta skrev:Mrmadhawk säger att vi har signat Adam Reideborn idag.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10382
Tellan och Reideborn som målvaktspar nästa säsong? Lätt AS bästa isåfall.
- -daniel-
Vore fantastiskt med Tellqvist, oerhört stort av honom ifall han ansluter. Vad vet man med Fernholm förresten, han kanske verkligen vill vinna tillbaka supportrarnas förtroende som han var tydlig med tidigare? Kanske kan tänka sig att göra det en säsong i AS. Mer tveksamt där dock men vore lika stort som Tellqvist.
Fernholm "kan vara klar för någon klubb", enligt Dicken..
Skulle bli oerhört förvånad om han återvänder till oss, snubben är 28 bast och spelar i landslaget, varför skulle han vilja spela för oss i AS? Möjligtvis för att få någon slags hjälteroll, men njae.
Skulle bli oerhört förvånad om han återvänder till oss, snubben är 28 bast och spelar i landslaget, varför skulle han vilja spela för oss i AS? Möjligtvis för att få någon slags hjälteroll, men njae.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- -daniel-
Tror inte det heller, med 90% sannolikhet är det MoDo som jag sett rykten om senaste veckorna på flera olika håll.Kentta skrev:Fernholm "kan vara klar för någon klubb", enligt Dicken..