#10 skrev: ↑2023-11-05 11:11:41
Arvid Costmar på lån fram till JVM
Aldrig hört talas om.. typ.. hoppas på stordåd.
Men detta ser ju inte lovande ut: "22-åringen har spelat samtliga matcher för Linköping under säsongen, men har inte fått poängproduktionen att lossna.
Totalt har det blivit tre poäng på 17 matcher den här säsongen för Costmar."
Finns väl ingen klubb i HA som kan låna in en spelare från SHL som öst in poäng, verkar oklokt att låna ut en sådan spelare
Vad jag sett av honom har han bra fart på rören men har inte varit nån direkt poängmaskinen tidigare
Kan vara bra för oss att få in nån som har fart för det va många matcher sedan jag såg våra ordinarie spelare visade nåt sånt
Nu har jag väl aldrig påstått att vi ska låna in en spelare som ligger i toppen utav SHL's poängliga?
Det enda jag skrev var att det inte ser så lovande ut. Han kunde ju iaf ha gjort fem poäng.
Doyle 1 skrev: ↑2023-11-05 12:18:28
Käre Soldier..Visst kan ja va dumjävel, det kan vi nog alla nångång. Dessbättre var det inte mina ord som du relaterar till utan källor på X o Fejan. Skulle dock fått med signaturen vilket jag inte fick utan bara kopierade texten. Så släng dumjävelkommentaren oxå till de 100 andra som oxå reagerat ungefär samtidigt när ryktet fick fäste. Njut av söndagen nu Soldier
Låt gå då, men: Sluta sprid dynga, om så en miljard människor sagt det innan. Du ansvarar för ditt
klintan85 skrev: ↑2023-11-05 15:01:52
Förhoppningsvis får vi veta allt under medlemsmötet på torsdag.
Hoppas på det bästa. KG presenterar en ny sportchef, som är trovärdig. Samt berättar hur hans ideer för att ta denna förening framåt är. Sedan får KG gärna ta ett steg tillbaka och dricka kaffe.
Blir det "massa försvarstal", samt förklara hur vi med 2-3 högsta budget. Ligger där vi ligger!
Hoppas på det bästa. KG presenterar en ny sportchef, som är trovärdig. Samt berättar hur hans ideer för att ta denna förening framåt är. Sedan får KG gärna ta ett steg tillbaka och dricka kaffe.
Blir det "massa försvarstal", samt förklara hur vi med 2-3 högsta budget. Ligger där vi ligger!
Vet jag ej om jag klarar att lyssna på det!?
Hoppas de kan dementera dessa rykten som går runt om Krüger. Annars får dessa domedagsprofeter vatten på sin kvarn.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Hoppas de kan dementera dessa rykten som går runt om Krüger. Annars får dessa domedagsprofeter vatten på sin kvarn.
Dom stämmer inte.
Nej det tror inte jag heller.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
robin_dif skrev: ↑2023-11-05 17:43:42
Arvid Costmar är en stor DIF supporter sedan innan , lite humor att det alltid finns en DIF koppling till i stort sett alla nyförvärv och lån
Vill ju inte vara cynisk men vem annars vill komma till oss och spela just nu ?
robin_dif skrev: ↑2023-11-05 17:43:42
Arvid Costmar är en stor DIF supporter sedan innan , lite humor att det alltid finns en DIF koppling till i stort sett alla nyförvärv och lån
Vill ju inte vara cynisk men vem annars vill komma till oss och spela just nu ?
Jadu Kurt. En 22 årig center på 81kilo kommer förmodligen förändra JÄTTEMYCKET. Det är ju bara mer av samma skit. Antar att ingen vill hit men ett tips är att börja defensivt och försöka locka hit backar som är just backar. Försöka bygga och hitta någon slags trygghet och hoppas det kan smitta av sig på målvakterna. Vi kan ju åtminstone försöka börja i rätt ända.
"Mårtensson förlängde med ett år i somras och uppges välja mellan DIF och Linköping".
Planen måste ha varit Garpen, som sportchef. Varför plockade man inte Tony i somras annars. Om han stod utan avtal. Blir det aktuellt, så ska han väll köpas ut från kontrakt.
+ Hos oss -bo kvar i Sigtuna och utmaning.
+ Hos Linköping - högre lön, bättre förutsättningar, SHL och en organisation som fungerar.
= En idiot om han skriver på för oss. Men samtidigt/förhoppningsvis en frälsare!?