Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Philip Holm trejdad till Vegas. Kul för Philip!
Avgå Jocke.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grymt bra för Åberg och Holm! Lär få lättare att få speltid båda två 

Och jävligt trist för Krüger, tyvärr.Skidlöparn skrev:Grymt bra för Åberg och Holm! Lär få lättare att få speltid båda två
Bara att gratta Bengan till det nya kontraktet, även om man hoppats att det skulle vara något år kortare så att han hinner avsluta här 

Fytusan vad han har bollats runt sen han fick gå ifrån Chicago, var ju klar ett tag för Vegas men ja hamnade i skitklubben Carolina ..och ner i AHL nu.Puckey skrev:Och jävligt trist för Krüger, tyvärr.Skidlöparn skrev:Grymt bra för Åberg och Holm! Lär få lättare att få speltid båda två

Har inte följt med i NHL-hockeyn så mycket men hur har dom matchat honom i Hurricanes?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Liknande roll som i Chicago, som en defensiv tekare och till viss del boxplayspelare. Har snittat mindre än under Chicago om jag inte missminner mig.Frankie skrev:Fytusan vad han har bollats runt sen han fick gå ifrån Chicago, var ju klar ett tag för Vegas men ja hamnade i skitklubben Carolina ..och ner i AHL nu.Puckey skrev:Och jävligt trist för Krüger, tyvärr.Skidlöparn skrev:Grymt bra för Åberg och Holm! Lär få lättare att få speltid båda två
Har inte följt med i NHL-hockeyn så mycket men hur har dom matchat honom i Hurricanes?
Sjukt tråkigt att det har blivit så för honom ja. Han har ju en grym uppsida som tvåvägsspelare, så tråkigt att han inte fått chansen på sistone i en tredjekedja. Han har för hög cap hit för att någon ska bli sugen på att plocka över honom.
Enligt madhawk så är saik ute efter mantas armalis
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... l-sverige/
Skickat från min F8331 via Tapatalk

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Det stämmer.Morwin skrev:Enligt madhawk så är saik ute efter mantas armalishttp://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... l-sverige/
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Haha, hjälte.Mårten_ skrev:Legend.
Det ska ju vara Emil Bergströms (DIF fotboll) farsa enligt vad jag har hört vilket gör det hela än mer legendariskt!Henkos skrev:Haha, hjälte.Mårten_ skrev:Legend.

sPTNC skrev:Det ska ju vara Emil Bergströms (DIF fotboll) farsa enligt vad jag har hört vilket gör det hela än mer legendariskt!Henkos skrev:Haha, hjälte.Mårten_ skrev:Legend.
Enligt vad du hört? Ser du hur jävla lika dom är?

Brukar ju var tabu att skriva fakta över internet utan att ha källa vilket jag inte har så därav en liten "fegisformulering".crike1 skrev:sPTNC skrev:Det ska ju vara Emil Bergströms (DIF fotboll) farsa enligt vad jag har hört vilket gör det hela än mer legendariskt!Henkos skrev:Haha, hjälte.Mårten_ skrev:Legend.
Enligt vad du hört? Ser du hur jävla lika dom är?Kan inte vara annat än hans farsa (mammas efternamn ger också belägg för det).

Haha, om det stämmer gör det ju hela grejennnu bättre.
Blir att visa för sambon så hon inser att man kanske är ganska balanserad ändå ; )
Blir att visa för sambon så hon inser att man kanske är ganska balanserad ändå ; )