Som Pekka tidigare sagt, vissa inlägg håller ruskig låg klass.
Lite mer substans och konstruktivitet hade suttit som grädden på, eh, ja inte moset men kanske en möglig köttbulle i varje fall..
Jag är faktiskt lite less på att läsa dina kommentarer på varje inlägg, sportfåne.
Verkar ju kunna producera en hel del poäng iallafall (i lettiska ligan).
Förstår inte den här eventuella värvningen alls, forwardssidan var ju spikad efter "Dickens" påskrivning.
Såg att han spelade för oss under säsongen 01-02. Nån som kan berätta hur det gick för honom då? Behöver inte veta hur många poäng han gjorde,det har jag redan sett.
jag gissar att Ignatsovits nämndes för att han är en av de sämsta värvningar Djurgården hockey någonsin gjort. en riktig sopa, och hans landsman Naumov var inte mycket bättre.
Stocky skrev:Har dom nån back på G eller?
Tycker nästan Longstaff va sämre än den där lilla igonchewbacka
Longstaff var ju dels bättre men framför allt mer av en attraktion än Ignatovich. Jag glömmer aldrig när de spelade "Rule Britannia" efter hans mål. Det gör nog inte han själv heller. Fast en bra hockeyspelare var han nog inte.
Har hört från säkra källor, har nära vänner i Lettland som känner mannen i fråga, att Ignatovic kommer att ansluta till DIF innom kort. Jag var aldrig nåt stort fan av Ignatovic när det begav sig, men han är trevlig som person och har spelat upp sig på senare tid.
Han har utvecklat sina defensiva kvaliteér och kan numera även med fördel användas som back, vilket måste ses som positivt!
Kanske ingen drömvärvning, men jag tror att han kommer att överaska många positivt i höst...