Frågetråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Förstår inte var problemet ligger för daniel och de som tycker likadant som honom. Är det jobbiga att behöva läsa en fråga som ställts tidigare? Om det inte är det som är problemet så antar jag att det är att svara på frågan som är jobbig och då har jag en lösning, skit i att svara. Så där, då var det löst... Om det inte är så att ni är en bunt nissar som vill sitta och hävda er på ett forum?
Förstår varför alla kompisar inom DIF håller sig borta från detta forum.
Förstår varför alla kompisar inom DIF håller sig borta från detta forum.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- minalman
Frågetråden
Va! Var sitter dom på Hovet?Pogue Mahone skrev: Förstår varför alla kompisar inom DIF håller sig borta från detta forum.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
http://difhockey.se/match.php?id=2415XantE skrev:Vilken final 2010 var det HV hämta upp 3-0 hemma? Final 2 va? Var det i första perioden det hände ?
Final 5!
- Ja-ke den andre
Då jag har varit utomlands i helgen har jag missat möjligheten till att köpa biljett till Almtuna borta, det är slutsålt där nu. Är det någon som har en biljett över?
Segt att missa DIF i sin egen stad..
- Daniel942
Var en hel bunt kvar när jag köpte av JK idag, och de biljetter som blir över lämnas tillbaka till Almtuna för direktinsläpp.Ja-ke den andre skrev:Då jag har varit utomlands i helgen har jag missat möjligheten till att köpa biljett till Almtuna borta, det är slutsålt där nu. Är det någon som har en biljett över?
Väl mött på tisdag!
DIF!
- Ja-ke den andre
Kommer JK sälja biljetter till Almtuna idag på fotbollen?
-
Frågetråden
Jag antar det, bakom M/N allafall.Ja-ke den andre skrev:Kommer JK sälja biljetter till Almtuna idag på fotbollen?
- Ja-ke den andre
Tack!Kungen1891 skrev:Jag antar det, bakom M/N allafall.Ja-ke den andre skrev:Kommer JK sälja biljetter till Almtuna idag på fotbollen?
Sv: Frågetråden
Vem är killen som kallar sig för newmanhasit på youtube? Han lägger upp klipp från varje match och kallar det för "återtåget". Blir irriterad.
Hur tar man sig till grännby hallen imorgon då? Upptåget först, men sen?
Sv: Re: Frågetråden
Info finns i matchtrådens andra inlägg.Leow skrev:Hur tar man sig till grännby hallen imorgon då? Upptåget först, men sen?
Var köper man matchtröja med tryck?
Årets matchtröja har dykt upp på shop.difhockey.se, men där kan man inte köpa med namn och nummer. Någon som vet var man kan köpa en matchtröja med namn och nummer på?
/Magnus
/Magnus
Re: Var köper man matchtröja med tryck?
Också intresserad av detta. Skulle vilja köpa en med 37 och Pickard på.AshtrayY skrev:Årets matchtröja har dykt upp på shop.difhockey.se, men där kan man inte köpa med namn och nummer. Någon som vet var man kan köpa en matchtröja med namn och nummer på?
/Magnus

Re: Var köper man matchtröja med tryck?
Varför är de aldrig reklam på dom längre? Tycker jag är snyggare! 

Sv: Frågetråden
Varför sitter det en tjockisbrud med DIF-flagga och blåser i nån jävla tuta på matchen? Sitter någon sektion bort och håller på att bli tokig.