Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
-
-
Kedjorna kan inte bli bättre i min bok. De två sista backparen ser ofantligt svaga ut dock....Kunde kanske vara en tanke att byta plats på någon av petterssonarna med antingen Frylén eller Tompa då båda dessa är mer pucksäkra än 2x pettersson...peter johansson skrev:Min laguppställning just nu!!!!
R.Pettersson
T.Pettersson
Bremberg
Bäcker
Hörnqvist
Frylèn
Johansson
Axelsson
Ölvestad
Ottosson
Liwing
Persson
Engqvist
Falk
Anger
O.Eklund
Ericsson
C.Eklund
Ask
Danielsson
-
Martin Samuelsson
Nu hoppas jag att man är vaken på denna spelare Vet att man var intresserad av honom när han gick till LHC Allt passar in ung stockholms spelare o forward
Agera nu
Agera nu

Re: Martin Samuelsson
VAAAAAAAAAAAA??? vilken spelare menar du? och en annan fråga hur ycket har du druckit? fattar noll vad du säger!kelle skrev:Nu hoppas jag att man är vaken på denna spelare Vet att man var intresserad av honom när han gick till LHC Allt passar in ung stockholms spelare o forward
Agera nu
Snälla sluta att klaga.
Tjena alla vackra Djurgårdare.
Kan ni sluta att klanka ner på budget å dom styrande i klubben NR 1.
För dom jobbar nog med att få tag på både pengar och spelare till vårat lag, VI ska vara nöjda med att vi är ändå ett av dom stora och mest respecterade klubbar som finns i Sverige, om det velat sig illa så har vi fått spela mot lag som AIK, HUDDINGE ELLER HAMMARBY de hadde väl sett bra ut, ELLER ?. Nää hoppas att vi kommer till slutspel nästa säsong å att vi alla Djurgårdare ställer upp å är nöjda med det vi får. MVH från en Ö-viksbo som varit Djurgårdare sedan födseln I 43 år. TACK
Kan ni sluta att klanka ner på budget å dom styrande i klubben NR 1.
För dom jobbar nog med att få tag på både pengar och spelare till vårat lag, VI ska vara nöjda med att vi är ändå ett av dom stora och mest respecterade klubbar som finns i Sverige, om det velat sig illa så har vi fått spela mot lag som AIK, HUDDINGE ELLER HAMMARBY de hadde väl sett bra ut, ELLER ?. Nää hoppas att vi kommer till slutspel nästa säsong å att vi alla Djurgårdare ställer upp å är nöjda med det vi får. MVH från en Ö-viksbo som varit Djurgårdare sedan födseln I 43 år. TACK

Det finns bara ett DJURGÅRDEN.
Re: Martin Samuelsson
I dagsläget behövs en forward till. Han må vara stockholmare men spelade i LHCs fjärdekedja. En sådan spelare behöver vi inte. Två stabila backar och en vass spetsforward är iaf det som står på min önskelista.kelle skrev:Nu hoppas jag att man är vaken på denna spelare Vet att man var intresserad av honom när han gick till LHC Allt passar in ung stockholms spelare o forward
Agera nu
- Christopher J
Det är intressant att läsa chaten med ledningem, många frågor blev besvarade. Helt rätt att vi behöver två klasspelare till på backsidan, men jag skulle gärna se någon duktig poängplockare också.
Tycker vi skulle behållt Ribben och Thörn eftersom de ingick i junior satsningen från början eller låna ut dem till andra klubbar.
Alla till stadion imorrn och ser ett taggat Djurgården som besegrar Helsingborg.
Tycker vi skulle behållt Ribben och Thörn eftersom de ingick i junior satsningen från början eller låna ut dem till andra klubbar.
Alla till stadion imorrn och ser ett taggat Djurgården som besegrar Helsingborg.
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Med ganska realistiska värvningar som ju är uppe på tapeten nu också får jag fram den här laguppställningen:peter johansson skrev:Min laguppställning just nu!!!!
R.Pettersson
T.Pettersson
Bremberg
Bäcker
Hörnqvist
Frylèn
Johansson
Axelsson
Ölvestad
Ottosson
Liwing
Persson
Engqvist
Falk
Anger
O.Eklund
Ericsson
C.Eklund
Ask
Danielsson
Tärnström
Johansson
Bremberg
Bäcker
Hörnqvist
Frylén
Marusak
Ölvestad
Ottosson
Axelsson
R.Pettersson
T.Pettersson
Anger
Falk
Höglund
Eklund
Persson
Eklund
Ask
Engqvist
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med den där truppen hamnar vi topp 4 kommande säsong.Diffe89 skrev:Med ganska realistiska värvningar som ju är uppe på tapeten nu också får jag fram den här laguppställningen:peter johansson skrev:Min laguppställning just nu!!!!
R.Pettersson
T.Pettersson
Bremberg
Bäcker
Hörnqvist
Frylèn
Johansson
Axelsson
Ölvestad
Ottosson
Liwing
Persson