Josef kliver av. Pang, startsignal. Lilja lirar, Brodin kör. Davidsson växer. Alla tar rygg på Dick! Vår enda riktiga stjärna. Verklighetens guldhjälm. Helt plötsligt är förstalinan bra i PP. En justering, Dick mot Josef.
Missförstå mig rätt. Hoppas Josef mår bra, men han är en tredjecenter i prestation. Han gör ingen bättre!
Bra match av Guter, Dick, Strandberg och backarnas tredjeperiod. Minus JP som skulle ha plockats bort redan i förrgår. Men vårt BP? Herregud Nyman, gör någonting. Ett åtlöje.
Senast redigerad av Manijock den 2019-04-08 20:38:44, redigerad totalt 1 gånger.
Spelade mer som förra året i tredje. Mer tight, bra balans mellan framåt och bakåt. Fortsatt otroligt dåligt bp. Vi måste bli bättre där. Annars bra kamp.
Vi är i semifinal och kör över kaffe i sista, så satans skönt.
Vi tog över matchen efter Hultas reducering. Sedan att cmore gullar vidare med kaffe får mig bara att må bättre. De får så satans svårt att förklara att vi är det klart bättre laget då matchen ska avgöras.
Starkt att vända detta.
Kaffe såg trött ut i sista.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sista periodens raggarhockey är väl den bästa hockeyn det här laget presterat i slutspelet. Dessutom under press. Laget har fortfarande inte presterat över 60 minuter men ragga på nu.