Jag är absolut inte för den regeln som Sanny pratar om.sensei skrev:Nja, det är ofta det görs mål med spelare/klubba som kommer EFTER pucken.daaviid skrev:Hela regeln är jönsig. Då får dom helt enkelt börja med det som Sanny pratade om i studion. Så fort någon sticker in ett näshår innanför linjen så ska domarna blåsa av.sensei skrev:Alltså alla hockey lovers vill se mål med heta dueller framför kassen, men ska vi ha målgård och offside i målgård (eller goal tender interference), så skall det inte vara mål där. Det är ren fakta.daaviid skrev:Äh, vilken jävla mjäkig diskussion. Dra två jävla linjer vid målområdet då. En för målvakten och en för utespelare. Mantas kryper ju upp så nära Brodin som möjligt också. Hade inte Mantas varit så nära, ja då hade Brodin aldrig touchat den där jävla klubban.
Solklart mål. Mantas sätter sig själv i situationen.
Målgården gör det enkelt, jag förstår inte varför den svenska domarkåren rör till det för sig, med att felaktigt dömma bort korrekta mål förra året, och sen en diametral reaktion på det i år. Jönsigt.
Med Sannys och din regel hade inte Peter Forsbergs straff 1994 som sedemera hyllades med frimärke godkänts, t ex.
Kvartsfinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 2/4-2019
Re: Kvartsfinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 2/4-2019
Nu måste väl ändå nervositeten komma hos saik?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
DetsammaBIX skrev:Av princip tjafsar jag inte med små flickor !marern skrev:Jo.BIX skrev:Absolut intemarern skrev:Vi behöver ju inte hålla med om det som sägs men det finns väl gränser för hur vi besvarar?BIX skrev:Petter Rönnqvist kan hålla sin jävla efterblivna käft

Satt precis och undrade varför jag inte hade ont i huvudet och högre volym på TVn är vanligt... sen slog det mig att jag lyssnar på Wikegård och inte Lena!
Senast redigerad av captcash den 2019-04-02 20:04:00, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hahahaha!captcash skrev:Satt precis och undrade varför jag inte hade ont i huvudet och högre volym på TVn är vanligt... sen slog det mig att jag lyssar på Wikegård och inte Lena!
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Brodda jag har väntat på att någon ska sänka Pudas under hela serien. Tack!!
Vad vill de ha för den situationen då?
Håll detta nuuuu.
Fan. Solklar tvåa dock.
Fan. Solklar tvåa dock.
Strangberg växer på mig, vilken skön lirare!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan inte säga mycket om den där Guter. Onödigt
Oja, fan vad han kämpar ikväll!captcash skrev:Strangberg växer på mig, vilken skön lirare!
Billig utvisning, på gränsen till diving tycker jag...
It's the hope that kills you.
80 gånger pengarna nu på att Skellefteå tar detta..
Ok att dom är petiga där men hur fan kunde dom släppa när deras andra gubbe går på Bemström efter blås för någon minut sedan.